تاریخ انتشار: 1397/01/24 23:09
کد خبر: 152209

استقلال شفر کم خطرترین روزهای خود را سپری می کند!

استقلال در بازی با گسترش فولاد خسته‌تر از آن بود که بتواند طراوت و تازگی هفته‌های قبل را به نمایش بگذارد. این، کم‌خطرترین نمایش استقلال شفر در نیم‌فصل دوم لیگ هفدهم بود.
استقلال شفر کم خطرترین روزهای خود را سپری می کند!

استقلال شفر در تبریز کم‌خطرترین روز خود را طی ماه‌های اخیر گذراند. بعد از حضور شفر در استقلال، آبی‌پوشان چه از لحاظ شوت و چه از نظر گلزنی در بین بهترین تیم‌های لیگ برتر قرار گرفتند. اما دیدار با گسترش خستگی و ضعف بازیکنان هجومی باعث شد تا یکی از کم‌خطرترین استقلال‌های لیگ هفدهم را ببینیم. در نیم‌فصل دوم این اولین بار بود که استقلال فقط یک شوت در چارچوب به ثبت رساند؛ و فقط ۸ شوت به سمت دروازه حریف زد.

بر اساس آمار متریکا، استقلال در بازی با ذوب‌آهن هم ۸ شوت زده بود که البته ۲ بار در چارچوب حریف قرار گرفت. دیداری که البته با شکست آبی‌پوشان همراه بود. بازی برابر سایپا که با تساوی ۱-۱ به پایان رسید هم از جمله بازی‌هایی بود که استقلالی‌ها چندان در خط حمله خطرناک ظاهر نشدند. در آن بازی استقلال ۷ شوت به سمت دروازه حریف زد که البته ۲ شوت در چارچوب قرار گرفت. از نظر تعداد و دقت شوت در دروازه، بازی با گسترش فولاد ضعیف‌ترین عملکرد استقلال در نیم‌فصل دوم بود.

استقلال از نظر میانگین شوتزنی با ۱۲ شوت در هر بازی چهارمین تیم برتر است؛ و در زمینه شوت در چارچوب هم با میانگین ۴ شوت در هر بازی تیم چهارم است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gjoad

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی استقلال مسئولان باشگاه را شوکه کرد!