تاریخ انتشار: 1397/01/16 09:31
کد خبر: 153469

شایعه جدید در مورد نیمار!

در روزهایی که شایعه احتمال انتقال نیمار از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید شنیده می‌شود، اکنون شایعه جدیدی منتشر شده مبنی بر اینکه او برای ماندن در پارک دپرنس حقوقی نجومی درخواست کرده است.
شایعه جدید در مورد نیمار!

شنیده می‌شود نیمار برای ماندن در پارک دپرنس حقوقی نجومی معادل یک و نیم میلیون پوند در هفته تقاضا کرده است.

نیمار تابستان سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به‌عنوان گران‌ترین بازیکن تاریخ از بارسلونا به پاری‌سن‌ژرمن پیوست و اکنون با وجود آنکه هنوز یک سال از زمان انتقالش نمی‌گذرد، شایعات مختلفی درباره آینده او شکل گرفته از جمله اینکه رئال مادرید این بازیکن 26 ساله را به‌عنوان جانشیی بلند مدت برای رونالدو در نظر گرفته است. طبق ادعای نشریه ساندی تایمز، نیمار به باشگاه گفته است که تنها در صورتی که حقوق فعلی‌اش سه برابر شود در پارک دپرنس خواهد ماند.

تنوع شایعاتی که درباره آینده نیمار منتشر می‌شود زیاد است هرچند اکثر آنها حول محور انتقال این بازیکن برزیلی به رئال مادرید است. گزارش‌ها حاکی از نارضایتی و پشیمانی نیمار از انتخاب پاری‌سن‌ژرمن است و اینکه او دوست دارد به لالیگا برگردد. کمی بعد شایعه احتمال بازگشت او به بارسلونا مطرح شد و اینکه فلورنتینو پرس به خرید او به طور جدی فکر می‌کند. اکنون اما نشریه دن بالن اسپانیا نوشته است که نیمار شخصاً رئال مادرید را ترجیح می‌دهد اما از مسوولان این باشگاه می‌خواهد که علاوه بر او هموطنش مارکینیوس را هم از پاری‌سن‌ژرمن بخرد. این نشریه نوشته که نیمار می‌خواهد در رئال دور و بر او را بازیکنانی پر کنند که با آنها رابطه خوبی دارد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xnomb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ‌نمی‌دانم نیمار به رئال می‌آید یا نه !