تاریخ انتشار: 1396/12/27 09:18
کد خبر: 155515

مصاحبه با مهره کلیدی خونه به خونه/هنوز به آنجایی نرسیدم که بخواهم برای استقلالی‌ها کُری بخوانم!

شگفتی‌ساز جام حذفی این فصل خونه‌به‌خونه بابل بود که توانست با وجود تیم‌های لیگ برتری به فینال جام حذفی صعود کند.
مصاحبه با مهره کلیدی خونه به خونه/هنوز به آنجایی نرسیدم که بخواهم برای استقلالی‌ها کُری بخوانم!

 شگفتی‌ساز جام حذفی این فصل خونه‌به‌خونه بابل بود که توانست با وجود تیم‌های لیگ برتری به فینال جام حذفی صعود کند. این تیم در لیگ دسته اول نیز شانس سهمیه گرفتن دارد که شاید هم قهرمان جام حذفی شود و هم جشن صعود به لیگ برتر را بگیرد.

 

خونه‌به‌خونه با اینکه تیم دسته اولی محسوب می‌شود ولی از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد که یکی از آنها امین حاج‌محمدی است که سابقه بازی در استقلال را نیز دارد.

 

قبول داری بد موقع مقابل آلومینیوم اراک مساوی کردید؟

آلومینیوم برای سقوط نکردن تلاش می‌کند که در بازی با ما از همان ابتدای مسابقه دفاع کرد تا حداقل بازنده نباشد. آنها با چنگ و دندان مبارزه کردند و به هدف‌شان رسیدند. وقتی تیمی از همان اول 11 نفره دفاع می‌کند هیچ کاری نمی‌شود کرد، مگر اینکه از روی ضربات ایستگاهی یا شوت از راه دور به گل رسید که ما هرچه زدیم گل نشد.

 

بازی بعدی خانگی‌تان را حتما باید پیروز شوید؟

ما باید مقابل گل‌گهر سیرجان پیروز شویم و سه امتیاز را بگیریم. گل‌گهر سیرجان یکی از تیم‌های سرسخت لیگ است که این تیم هم شانس گرفتن سهمیه را دارد. ما راهی جز پیروزی مقابل گل‌گهر نداریم و باید جبران کنیم.

 

خونه‌به‌خونه از روزی که اسکوچیچ آمده شکست نداشته. او چه کاری انجام داده که خونه‌به‌خونه شکست‌ناپذیر شده است؟

اول اینکه من از کادر فنی قبلی هم یادی کنم و بگویم آنها نیز زحمت خودشان را کشیدند و تلاش کردند تیم نتایج لازم را کسب کند. زمان کادر فنی قبلی هم تیم خوب نتیجه گرفته بود ولی از روزی که آقای اسکوچیچ آمد تیم بهتر هم شد و به جمع مدعیان پیوست و به فینال جام حذفی نیز صعود کرد.

 

تیم ما با اینکه تیم لیگ دسته اولی است ولی از بازیکنان باتجربه‌ای بهره می‌برد که سابقه بازی در لیگ برتر را دارند. تیم ما پتانسیل قهرمانی جام حذفی و صعود به لیگ برتر را دارد و امیدوارم این اتفاق رخ دهد.

 

قبول داری یک بازی سخت با استقلال دارید؟

در حال حاضر استقلال بهترین تیم ایران است که هم زیبا فوتبال بازی می‌کند و هم خوب نتیجه می‌گیرد. استقلال کاملا حساب‌شده بازی می‌کند و همه می‌دانند بازی سختی مقابل این تیم داریم. البته ما هم تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و برای قهرمان شدن مبارزه خواهیم کرد.

 

مشخص شده که باید کجا بازی کنید؟

هنوز به طور دقیق مشخص نیست ولی تا جایی که من خبر دارم آقای فتاحی مسوول برگزارکننده مسابقات اعلام کرده اگر ورزشگاه خرمشهر آماده نباشد در ورزشگاه دیگری بازی برگزار می‌شود.

خود تو دوست داری در کدام ورزشگاه باشد. فکر می‌کنی در مجاور استان مازندران باشد بهتر است؟

خود استان مازندران ورزشگاه بزرگ ندارد که بازی مهم برگزار کنند ولی هر کجا که باشد قطعا هواداران استقلال بیشتر خواهند بود. من خودم دوست دارم بازی در استادیوم آزادی برگزار شود تا هم هواداران ما راحت‌تر به استادیوم بروند و هم گنجایش آن زیاد است که حداقل پر می‌شود و جذابیت مسابقه را دوچندان می‌کند.

 

تو از آن دست بازیکنانی نیستی که برای تیم سابقت کری بخوانی؟

من هنوز به آنجایی نرسیدم که بخواهم برای استقلالی‌ها کری بخوانم. هیچ موقع این کار را نمی‌کنم و دوست هم ندارم حرفی بزنم که هواداران را ناراحت کنم؛ آنها همیشه به من لطف داشته‌اند و هیچ موقع بی‌احترامی نکرده‌اند. با اینکه الان بازیکن خونه‌به‌خونه هستم و برای تیم خودم تلاش می‌کنم اما قرار نیست برای حریف کری بخوانم و بگویم این تیم را می‌زنیم و جام را می‌گیریم. ما هم اندازه استقلال شانس قهرمانی داریم که باید تلاش کنیم به آن برسیم.

 

خود تو نمی‌خواهی ثابت کنی همان حاج‌محمدی هستی که عده‌ای با حضورت در استقلال انتقاد کردند در حالی که بازی‌های بدی هم برای این تیم انجام ندادی؟

من مدتی که در استقلال بودم آمارم مشخص است و بازی‌های بدی برای این تیم انجام نداده‌ام. وقتی هم که به ماشین‌سازی رفتم در این تیم هم آمارم خوب بود ولی چون تیم سقوط کرد خیلی از بازیکنان به چشم نیامدند. معمولا تیم‌هایی که سقوط می‌کنند بازیکنانش دیده نمی‌شوند و... من این فصل به خونه‌به‌خونه رفتم و خدا را شکر طوری بازی کردم که هم کادر فنی راضی باشد و هم هواداران.

 

با بازیکنان استقلال در ارتباط هستی؟

من با اکثر بازیکنان استقلال در ارتباط هستم چون آنها دوستانم هستند. مشکل خاصی با کسی ندارم و روز بازی هم به سمت نیمکت تیم خواهم رفت.

 

یک بازی بسیار خوب مقابل استقلال‌خوزستان انجام دادید و باعث حذف این تیم شدید. آیا مقابل استقلال تهران هم چنین بازی انجام خواهید داد؟

بازی فینال شرایط خاص خودش را دارد و نباید با نیمه‌نهایی مقایسه کرد. ما تلاش می‌کنیم بهترین بازی‌مان را انجام بدهیم. امیدوارم که قبل از فینال جشن صعود به لیگ برتر را گرفته باشیم تا با خیال راحت به استقبال فینال برویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2od7og

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 استقلالی‌ها نظاره‌گر دیدار پارس‌جنوبی و خونه‌به‌خونه/ خوش و بش منصوریان با مدافع پیشین پرسپولیس + تصاویر