تاریخ انتشار: 1396/12/26 12:15
کد خبر: 155619

وریا یا رامین؟کی روش بر سر دو راهی قرار گرفته است!

دو مدافع راست آماده تیم ملی رقابت سختی برای حضور در ترکیب اصلی دارند.
وریا یا رامین؟کی روش بر سر دو راهی قرار گرفته است!

تیم ملی فوتبال کشورمان از ساعت 15:30 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان سیرالئون خواهد بود تا این دیدار تدارکاتی آخرین بازی سال 96 کی‌روش و شاگردانش باشد.

در این دیدار تیم ملی به احتمال زیاد با ترکیبی متفاوت از همیشه به میدان خواهد رفت ولی در یک پست بحث همیشگی رقابت دو بازیکن آماده وجود دارد. وریا غفوری و رامین رضاییان، دو مدافع راست تیم ملی که در اردوهای چند وقت اخیر رقابت‌ تنگاتنگی با یکدیگر داشتند.

رامین رضاییان در لیگ بلژیک در فصل جاری با چالشی سخت مواجه شد و یک اشتباه مرگبار او را مدتی نیمکت‌نشین کرد ولی با تلاشی که از خودش نشان داد به ترکیب اصلی برگشت که در مقطعی دیگر مصدومیتی بدموقع او را از ترکیب دور کرد و در دیدارهای اخیر تیم اوسترسوند به عنوان یار تعویضی وارد زمین می‌شود.

راضییان بازیکن محبوب کی‌روش است و حتی در مواقعی که تیم نداشت یا نیمکت‌نشین پرسپولیس بود هم پای ثابت اردوهای تیم ملی بود و حتی به صورت فیکس بازی می‌کرد.

از طرفی وریا غفوری در چند وقت اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در ترکیب استقلال داشته و بهترین بازیکن این تیم و از بهترین‌های لیگ برتر بوده است که نیمکت‌نشین کردنش سخت خواهد بود.

باید دید این دغدغه شیرین کی‌روش در دفاع راست منجر به انتخاب کدام بازیکن خواهد شد. دیدار تدارکاتی امروز مقابل سیرالئون محک خوبی برای این دو نفر خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vn7lz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تلاش این بازیکن برای قرار گرفتن در لیست کی روش!