تاریخ انتشار: 1396/12/06 14:01
کد خبر: 158578

آخرین اخبار از وضعیت مدافع مصدوم استقلال؛ انتقال پادووانی به ICU

لیاندرو پادووانی بعد از اتمام عمل‌های جراحی شب گذشته به بخش آی‌سی‌یو بیمارستان آپادانا اهواز منتقل شده است.
آخرین اخبار از وضعیت مدافع مصدوم استقلال؛ انتقال پادووانی به ICU

لئاندرو پادووانی بازیکن برزیلی استقلال که در حین بازی با فولاد خوزستان از ناحیه سر و گردن به شدت آسیب دیده بود، از نیمه شب گذشته تا بامداد امروز تحت دو عمل جراحی قرار گرفت.

یکی از اعضای تیم جراحی پادووانی در گفت‌وگو با ورزش سه گفت: ضربه وارده به سر و گردن پادووانی بسیار شدید بود. خوشبختانه عمل جراحی ناحیه گردن در بهترین زمان ممکن انجام شد، چرا که تأخیر در چنین شرایطی باعث افزایش خطر می‌شد. طی دو مرحله حدود شش ساعت عملیات جراحی روی قسمت‌های جلو و پشت گردن بازیکن مصدوم به انجام رسید و این مرحله با موفقیت پشت سر گذاشته شد.

وی ادامه داد: پادووانی به هوش آمده و به بخش آی‌سی‌یو انتقال یافته است. شایعه قطع نخاع ایشان کذب است. به نخاع پادووانی فشار بسیار زیادی آمده و باید به مرور زمان روی آن کار شود تا کم‌کم به شرایط عادی برگردد. در حال حاضر مشکلی که وجود دارد، شکستگی جمجمه است. قرار شده تیم جراحی پادووانی طی امروز تا فردا جلسه‌ای داشته باشد و شرایط برای انجام عمل روی جمجمه ایشان بررسی گردد.

این عضو تیم جراحی بازیکن برزیلی استقلال افزود: پادووانی اکنون در بخش آی‌سی‌یو بستری شده؛ به هوش آمده و هوشیاری وی خوب است. پادووانی علاوه بر اینکه ورزشکار است، جوان بسیار باشخصیت و خونگرمی است.

وی در پایان گفت: از طرفداران فوتبال خواهش می‌کنم از تجمع در بیمارستان که باعث اختلال در کار پزشکی می‌شود، خودداری کنند. انشاءالله با دعای خیر مردم عمل بعدی پادووانی هم به خوبی انجام خواهد شد. ما به این موضوع کاملا امیدواریم و انتظار داریم که مردم نیز دعا کنند تا به یاری خداوند این کار انجام شود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4baan9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آخرین وضعیت مصدومیت شجاعیان و پادووانی