تاریخ انتشار: 1396/12/02 12:36
کد خبر: 159101

اماراتی ها به شیوه ای آزاردهنده از طارمی و یارانش استقبال کردند

بازیکنان تیم الغرافه قطر نه تنها بیش از ۴ برابر زمان معمول برای سفر به امارات معطل شدند بلکه در مقصد هم استقبالی نه چندان گرم را از سوی مسئولان فرودگاه ابوظبی تجربه کردند.
اماراتی ها به شیوه ای آزاردهنده از طارمی و یارانش استقبال کردند

بازیکنان تیم فوتبال الغرافه از جمله مهدی طارمی در سفری که به مقصد امارات برای بازی با الجزیره در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا داشتند متحمل فشار زیادی شدند.

آنها نه تنها برای رسیدن به فرودگاه ابوظبی -مسیری که در حالت عادی تنها 4 ساعت به طول می‌انجامد- 18 ساعت معطل شدند بلکه در مقصد هم زمان زیادی را به خاطر بازرسی‌‌های امنیتی از دست دادند.

بازیکنان تیم قطری مدعی شدند که در فرودگاه ابوظبی بدون هیچ دلیل خاصی توسط مأمورانی مرموز  تعقیب می‌شدند و شاهد رفتارهای ناشایست از آنها بوده‌اند. سفر به ابوظبی برای مصاف با الجزیره آنقدر روی بازیکنان و مسئولان الغرافه فشار آورده که آنها خواهان کسر امتیاز از حریف اماراتی‌شان شده‌اند.

1

2

 

معطلی بیش از اندازه در فرودگاه مسقط (مقصد اولیه بازیکنان الغرافه بعد از ترک دوحه به دلیل نبود پرواز مستقیم از دوحه به ابوظبی) سبب شد که تیم الغرافه اولین جلسه تمرینی خود را از دست بدهد که این اتفاق در ثبت شکست 3 بر 2 در کارنامه این تیم بی‌تأثیر نبود.

داستان اذیت و آزار بازیکنان الغرافه اما ظاهراً به خسته کردن آنها در فرودگاه ابوظبی ختم نشده و حتی در هتل محل اقامت‌شان هم توسط مأمورانی مرموز زیر نظر گرفته شده بودند.

استقبال سرد و رفتار بد اماراتی‌ها با اعضای الغرافه ناشی از روابط سیاسی پرتنشی بوده که میان دو کشور قطر و امارات - پس از پیوستن امارات به کشورهایی مانند عربستان سعودی، بحرین و مصر در جنبش تحریم قطر - به وجود آمده است.

3

اماراتی‌ها پس از قرعه‌کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و اطلاع از همگروهی با نمایندگان قطر، تلاش فراوانی انجام دادند تا بازی‌هایشان با این تیم‌ها را در خاک یک کشور بی‌طرف انجام دهند اما کنفدراسیون فوتبال آسیا حکم به برگزاری بازی‌های رودرروی آنها در خاک یکدیگر داد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36rxjj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهمان ویژه دیدار امروز سرخ پوشان پرسپولیسی