تاریخ انتشار: 1396/11/30 14:36
جنجال بزرگ یاغی سابق پرسپولیس و استقلال علیه فدراسیون؛
کد خبر: 159359

مرا در این فوتبال قربانی کردند/ به خاطر یک مارمولک محروم شدم

ستاره یاغی فوتبال ایران اکنون در دنیای سینما حاضر شده و در فیلمی که به ایفای نقش پرداخته امیدوار به دریافت جایزه در جشنواره فیلم کن است.
مرا در این فوتبال قربانی کردند/ به خاطر یک مارمولک محروم شدم

علیرضا نیکبخت واحدی یکی از ستاره‌هایی بود که هرگز به آنچه که استحقاقش را داشت نرسید و محرومیت‌های عجیبی را در دوران بازیگری‌اش پشت سر گذاشت. او در این گفتگو به موضوع حضورش در دنیای بازیگری و همچنین ماجرای علی کریمی و عصیانگری‌اش پرداخته است.

حضورت در یک فیلم جدید باعث شد تا پیدا کردن تو سخت‌تر شود.

چندی پیش از طریق خانم سپیده میرحسینی برای حضور در یک فیلم کوتاه دعوت شدم. این فیلم ژانر به‌خصوصی داشت و فکر می‌کنم نسبت به بقیه کارها متفاوت و جذاب‌تر باشد. در مورد داستان این فیلم نمی‌توانم چیزی بگویم چون صحبت کردن در مورد آن اصلا منطقی نیست. آنطور که دوستان در این مورد با من صحبت می‌کردند قرار است فیلم در جشنواره کن به نمایش درآید و من فکر می‌کنم که فیلم جدید ما این شانس را داشته باشد تا موفقیت‌های خوبی را کسب کند.

نقش تو در این فیلم چیست؟

فیلم راجع به کارهای مدلینگ است و من نقش مانکن را بازی می‌کنم.

با این همه شلوغی، به‌خوبی در جریان ماجرای علی کریمی هم قرار داشتی و حتی همان موقع در اینستاگرام پست گذاشتی؟

من همیشه ارتباط خوبی با علی کریمی دارم اما صحبتی که می‌کنم به دوستی و علاقه من نسبت به علی کریمی ربطی ندارد. علی کریمی تمام واقعیت‌ها را گفت اما متاسفانه طرف طوری صحبت کرد که ما به هیچ جواب و نتیجه‌ای نرسیدیم. من هم مثل بقیه چیزی از جواب‌ها متوجه نشدم و امیدوارم حداقل یک نفر بیاید و جواب این سوال‌ها را بدهد.

علی کریمی در قسمتی از صحبت‌هایش به ماجراهای تو پرداخت و از محرومیت‌های عجیب و غریب‌ات صحبت کرد.

فکر می‌کنم در آن زمان منشور را درست کردند تا فقط مرا محروم کنند. تا جایی که من می‌دانستم این اتفاق‌ها و این محرومیت‌ها برای هیچ‌کس دیگری وجود نداشت. آنها با من کاری کردند که بخشی از عمر ورزشی‌ام هدر شود... خدا از آنها نگذرد.

خیلی‌ها معتقدند که در آن زمان سخت‌گیری‌های زیادی نسبت به شما انجام می‌شد.

سختگیری‌هایی که در زمان ما می‌شد با آن چیزی که الان اتفاق می‌افتد، قابل مقایسه نیست. گیرهایشان را به ما دادند و حالا بازیکنان نفس راحتی می‌کشند. هنوز هم اعتقاد دارند که مرا در این فوتبال قربانی کردند.

یادم هست که به‌خاطر تتو یک مارمولک چهار، پنج سانتی‌ کلی تو را اذیت کردند.

این چیزها مال زمان ما بود... الان داستان تتو بازیکنان با آن چیزی که شما در مورد آن می‌گویید، قابل مقایسه نیست... همه کاسه، کوزه‌ها را سر من شکستند.

در مورد کی‌روش و اینکه گفته قصد دارد در برنامه 90 علیه کریمی صحبت کند، چه نظری داری؟

نظر خاصی ندارم! علی خیلی با جرات و نترس‌تر از این حرف‌هاست که کسی بتواند او را اینجوری تهدید کند. من فکر می‌کنم که اگر علی هم در این برنامه حضور داشته باشد، باز هم صحبت‌های زیادی را انجام دهد و جواب آقایان را بدهد.

پس تو هم معتقدی که حق با علی کریمی است؟

به‌نظر من حق با کسی است که حرف می‌زند و می‌تواند برای ادعایش منطق و سند داشته باشد. علی کریمی جرات حرف زدن دارد و خیلی روراست در مورد بعضی از مسایل صحبت کرد. به‌نظر من کی‌روش باید از همه مردم ایران و از همه ما عذرخواهی کند. او با توهین به علی کریمی به همه ما توهین کرد.

قصد مربیگری نداری؟

نه... فعلا عجله‌ای ندارم. من مدرک مربیگری C و B  را گرفته‌ام و حالا امیدوارم که با برگزاری کلاس‌های A بتوانم مدرک بهتری بگیرم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k85vd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بهترین گلزنان ایرانی در جام های باشگاهی در آسیا