تاریخ انتشار: 1396/11/22 13:40
کد خبر: 160506

بردیف: پرسپولیس رقیب سختی است/ آنها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند

سرمربی نسف قارشی درباره بازی حساس تیمش در لیگ قهرمانان آسیا برابر پرسپولیس به صحبت پرداخت و این تیم را از قدرت‌های آسیا دانست.
بردیف: پرسپولیس رقیب سختی است/ آنها یکی از بهترین تیم‌های آسیا هستند

و به نقل از ایسنا، سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا نوشت دو تیم پرسپولیس و نسف قارشی ازبکستان باید سه شنبه در اولین دیدار خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی برابر هم به میدان بروند.

روزیگول بردیف سرمربی نسف قارشی پیش از این دیدار گفت: بعد از برتری برابر الفیصلی اردن در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا، به بازیکنان اصلی استراحت دادیم و کار خودمان را برای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آغاز کردیم و خوشبختانه هیچ بازیکن مصدومی نداریم و از این بابت خوشحالم. ما با تیم‌هایی چون بنیادکار، پاختاکور و لوکوموتیو فرق می‌کنیم. این تیم‌ها تیم‌های پایتخت در فوتبال ازبکستان هستند و طبیعی است که بازیکنان خوب بخواهند در این تیم‌ها بازی کنند. علاوه بر آن بودجه کافی برای رقابت با این تیم‌ها را نداریم و همین باعث شده در چند سال اخیر نتوانیم به قهرمانی در لیگ ازبکستان برسیم.

بردیف در ادامه گفت: ما با صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به اولین هدفمان رسیدیم و خوشحالیم بعد از یک دوره غیبت توانستیم امسال در لیگ قهرمانان حاضر باشیم. در گروه بسیار سختی قرار گرفته‌ایم. بازی با پرسپولیس بازی بسیار دشواری برای ما است. پرسپولیس یکی از بهترین تیم‌های آسیا است و در صدر جدول لیگ ایران قرار دارد و فوتبال با نظم و برنامه خوبی ارائه می‌کند. البته که بازی اول در هر تورنمتی بازی حساس و سختی است. ما در سال ۲۰۱۲ در اولین بازی در ورزشگاه آزادی برابر استقلال بازی کردیم که آن مسابقه بدون گل به پایان رسید. دوباره تلاش می‌کنیم تا در آن ورزشگاه بهترین بازی خودمان را ارائه کنیم. در این گروه السد هم تیم قدرتمندی است و ژاوی را در اختیار دارد که بازیکن شناخته شده است. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره الوصل نداریم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bavk8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اطلاعیه فدراسیون برای دریافت کارت خبرنگاری دیدار پرسپولیس - نسف قارشی