تاریخ انتشار: 1396/11/07 12:56
کد خبر: 162759

اتفاقات و حواشی جذاب هفته بیست و یکم لیگ برتر

هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی از روز چهارشنبه تا جمعه به پایان رسید.
اتفاقات و حواشی جذاب هفته بیست و یکم لیگ برتر

 هفته بیست و یکم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی از روز چهارشنبه تا جمعه به پایان رسید. در این هفته از رقابت ها 17 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد و تنها یک مسابقه گلی در بر نداشت. دو مسابقه سرخابی های پایتخت هم روی هم تقریبا به اندازه نیمی از بازی های دیگر گل داشت که دست بر قضا با هر دو تیم پرطرفدار هم همراه شد. در ادامه با هشت نکته از هشت بازی این هفته همراه ما باشید:

ذوب آهن 2-0 استقلال خوزستان:

تیم امیر قلعه نویی در آستانه بازی پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مقابل آیزاول و همچنین جدال با استقلال در هفته بیست و دوم رقابت های لیگ برتر به رکورد 6 برد از 7 مسابقه اخیر و کسب 19 امتیاز از 21 امتیاز ممکن رسید تا نشان دهد در اوج آمادگی به سر می برد.

گسترش فولاد 1-1 نفت تهران:

جدال دو تیم آماده این روزهای کشورمان که برنده ای نداشت. هومن افاضلی در اولین پیکار خارج از تهران خود هم باز شکست نخورد تا با تیمی که همه به افتادنش اطمینان داشتند؛ در 4 بازی هشت امتیاز و میانگین هر مسابقه دو امتیاز را به ثبت برساند.

استقلال 4-0 پارس جنوبی:

بدون توجه به یک برد پرگل دیگر استقلال برابر تیمهای جنوبی و تسویه حساب باخت دور رفت، در این دیدار هرذ دو تیم صاحب ضربه پنالتی شدند. استقلال برای اولین بار در این فصل و بعد از حدود 10 ماه موفق شد از این منطقه به گل برسد و سرور جپاروف این کار را انجام داد. در سوی مقابل هم تیم پارس جم برای هفتمین بار در طول این فصل پنالتی خود را از دست داد که امید سینگ با پنالتی بازی روز پنجشنبه تعداد پنالتی های خراب کرده خود را به عدد سه رساند.

سایپا 1-0 پدیده:

شاگردان علی دایی توانستند به روند رو به رشد خود ادامه دهند و انتقام باخت 3-0 دور رفت را هم بگیرند. در این بین مهدی ترابی موفق شد با به ثمر رساندن پنجمین گل خود در نیم فصل ددوم، همچننان آقای گل دور برگشت مسابقات باشد.

صنعت نفت 3-0 سپیدرود:

بازهم سپیدرود در کسب پیروزی در خارج از خانه ناکام بود. آنها هیچ وقت در این فصل خارج از گیلان نبرده اند. علی کریمی دومین باخت خود را تجربه کرد؛ شکستی که به سنگین ترین باخت 4 سال اخیر سرخپوشان گیلانی تبدیل شد. صنعت نفت هم طبق معمول با اتکا به ستاره های خارجی اش به یک پیروزی دلچسب خانگی رسید.

مشکی پوشان 0-0 تراکتورسازی:

اولین تجربه سرمربی گری ارطغرول ساغلام در جمع پرشورهای تبریزی یک امتیاز نه چندان ارزمند را مقابل تیم انتهای جدولی مشکی پوشان به ارمغان آورد. در سوی مقابل همچنان طلسم نبردن نمایندگان مشهد در ورزشگاه امام رضا به وقت خود باقی ماند؛ البته در حادث شدن این امر، جوردی آلمیدا گلر تراکتور هم با واکنش های به موقعش بی تاثیر نبودند.

سپاهان 0-1 فولاد:

نه هفته و تنها یک برد برای طلایی پوشان اصفهانی. سه باخت پیاپی. آخرین پیروزی به حدود یک ماه قبل برمی گردد. آنها با هدایت سرمربی موقت خود کریم قنبری هم باختند تا فولاد به پانزدهمین هفته بدون باخت خود برسد و به رده دوم برگردد؛ البته با یک بازی کمتر.

پیکان 1-3 پرسپولیس:

تسویه حساب برانکو با تنها تیمی که موفق شده بود آنها را دراین فصل از رقابت های لیگ برتر شکست دهد. تیمی که تاکنون در خانه نباخته بود اما درخشش زوج منشا و علیپور آنها را از پا درآورد. علیپور با دبل خود از تمام آقای گل های قبلی پرسپولیس تا این برهه از مسابقات جلوزد؛ حتی از علی دایی لیگ سوم!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3k8lnv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 منتخبین هفته بیست‌ویکم هفدهمین دوره لیگ برتر مشخص شدند