تاریخ انتشار: 1396/10/19 21:02
کد خبر: 165480

لطف بزرگ سایپایی ها به سنگربان استقلال!

گل نخوردن استقلال در ۵۷ دقیقه ابتدایی بازی، حسین حسینی را رکورددار گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران می‌کند و بازی با سایپا، فرصت خوبی برای این رکورد شکنی خواهد بود.
لطف بزرگ سایپایی ها به سنگربان استقلال!

حسین حسینی در بازی با تراکتورسازی، از رکورد گل نخوردن بیرانوند عبور کرد و حالا، صاحب طولانی‌ترین زمان گل نخوردن در تاریخ لیگ برتر است. حسینی رکورد بیرانوند را شکسته اما با کلین شیت و ادامه این روند، فرصت ثبت رکوردهای بزرگتری را هم دارد.

رکورددار گل نخوردن در تاریخ فوتبال ایران، بهرام مودت دروازه‌بان سابق پرسپولیس است که ۸۴۴ دقیقه، توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد. حالا حسینی، فقط ۵۷ دقیقه دیگر لازم دارد تا از رکورد مودت هم عبور کند و به گل نخورترین دروازه‌بان تاریخ فوتبال ایران تبدیل شود. بازی با سایپا در آزادی، برای استقلالی‌ها ساده نخواهد بود اما خصوصیت ثابت این فصل تیم‌های دایی، گلزنی در دقایق پایانی و یک ساعت آرام در مسابقه است.

سایپا این فصل در ۱۲ بازی از ۱۸ بازی‌اش، نتوانسته در ۵۷ دقیقه ابتدایی گل بزند. یعنی آن‌ها فقط در یک سوم مسابقه‌شان، توانسته‌اند قبل از دقیقه ۵۷ دروازه حریف را باز کنند. بیشتر از نصف گل‌های این فصل سایپا هم در ۳۰ دقیقه پایانی بازی‌های این تیم بوده و بازیکنان دایی، معمولا یک ساعت آرامی را در شروع مسابقه پشت سر می‌گذارند. همین موضوع، شانس حسینی برای رکوردشکنی بزرگ این هفته را افزایش خواهد داد. بازیکنی که اول فصل، کسی فکرش را هم نمی‌کرد رکورد بزرگترین دروازه‌بان‌های تاریخ فوتبال ایران را تهدید کند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3eerwy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکسته شدن رکورد بیرانوند در عرض دو هفته / کدام یک دروازه بان استقلال یا پرسپولیس؟!