تاریخ انتشار: 1402/03/08 14:13
کد خبر: 5399

پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسا در نوکمپ دفن شدند!

بعضی از اشیای خاطره‌انگیز مانند پیراهن و بازوبند کاپیتانی این فصل بارسلونا امروز در مراسمی نمادین در نوکمپ دفن شدند.
پیراهن و بازوبند کاپیتانی بارسا در نوکمپ دفن شدند!

 نوکمپ شب گذشته وداعی به‌یادماندنی با هواداران بارسلونا داشت تا برای مدتی طولانی به دلیل بازسازی از میزبانی آنها محروم باشد.

امروز صبح اولین سنگ بنای ورزشگاه جدید نوکمپ در اقدامی نمادین و با حضور خوان لاپورتا، ژاوی هرناندز و سرخیو بوسکتس نهاده شد تا این ورزشگاه به صورت رسمی وارد روند بازسازی شود که قرار است تا پایان سال 2024 طول بکشد.

قرار است این پروژه از تاریخ اول ژوئن کلید بخورد، هرچند این کار رسما از ماه نوامبر سال گذشته میلادی شروع شده و بخشی از طبقه سوم تخریب شده بود.

تمامی افراد حاضر در این مراسم یکی از اشیای به یاد ماندنی را در گودالی که به همین منظور حفر شده بود دفن کردند تا برای همیشه زیر چمن ورزشگاه نوکمپ باقی بماند.

اشیای دفن شده شامل روزنامه‌های ورزشی چاپ روز، یکی از پیراهن‌های این فصل بارسا، بازوبند کاپیتانی، یک توپ، کفش، پرچم بارسا و یک پرچم ایالت کاتالونیا بود.

لاپورتا در سخنرانی‌اش در این مراسم گفت: «123 سال تاریخ باشگاه بارسا را می‌توان به اشکال مختلف توضیح داد. یکی از آنها صحبت درباره ورزشگاه‌هایی است که در آنها بازی کردیم. در ابتدا در زمین‌های مختلفی در شهر بازی می‌کردیم تا به ورزشگاه استادی دلس کورتس دست پیدا کردیم.

lzyfdxuy

وقتی در سال 1957 به نوکمپ آمدیم، تمام دنیا ما را می‌شناختند. اینجا به معبد ما تبدیل شد، جایی که باعث غرور تمامی هواداران بارسلوناست و ما می‌خواهیم به همین شکل ادامه دهد. ما می‌خواهیم اینجا همان معبدی باشد که در کنار محله لس کورتس بود، جایی که بارسا از سال 1922 در آن زندگی کرده است.

ورزشگاه نوکمپ جدید رؤیایی جمعی و میراثی برای فرزندان و نوادگان ما خواهد بود. قوی‌تر از هر زمان دیگری به این ورزشگاه بازخواهیم گشت، چون می‌خواهیم نمادی از روزهای درخشان و همزمان با جشن تولد 125 سالگی این باشگاه باشد.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48brw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی بارسلونا و اتلتیکومادرید/ اسپانیول سقوط کرد