تاریخ انتشار: 1402/03/07 17:33
هدفم با خیبر صعود به لیگ برتر است؛
کد خبر: 5445

اشکش سنگ بزرگ را برای ۱۴۰۳ برداشت

سرمربی تازه وارد خیبر سودای صعود با این تیم در فصل آینده را در سر دارد.
اشکش سنگ بزرگ را برای ۱۴۰۳ برداشت

 فصل پیش رو برای فوتبال ایران احتمالا یکی از پر تغییرترین فصول روی نیمکت تیم‌هاست. ابراهیم اشکش که فصل گذشته را با هدایت استقلال ملاثانی شروع و با نفت مسجد سلیمان تمام کرد، شب گذشته به عنوان سرمربی خیبر خرم آباد معرفی شد و فراز کمالوند که سال پیش سرمربی این تیم بود در یک اتفاق جالب حالا در آنجا به سمت مدیرعاملی منصوب شده است.

ابراهیم اشکش در این مورد به خبرنگار ما گفت: امسال به دنبال این بودم در یک تیم مدعی باشم که زود شروع می‌کند و خوشحالم که این انتخاب را انجام دادم. از مسئولین کلان استان لرستان، مسئولان باشگاه، مردم و پیشکسوتان می‌خواهم کنار تیم باشند.

وی افزود: امسال یکی از سخت‌ترین سال‌ها خواهد بود، چرا که تیم‌های زیادی مدعی هستند. با افتخار در خدمت خیبر خواهم بود و می‌توانیم از تجربیات آقای کمالوند هم استفاده کنیم. از کادر قبلی هم تشکر می‌کنم. امسال سال صعود خیبر به لیگ برتر است؛ جای استان لرستان در لیگ برتر خالی است.

او که همیشه در استان خوزستان مربیگری کرده در مورد این تجربه متفاوت توضیح داد: با توجه به نزدیک بودن فرهنگ خوزستان و لرستان فکر می‌کنم بتوانم کمک کنم. امیدوارم به کمک آقای کمالوند، عبدی و مردم سال موفقیت خیبر را رقم بزنیم و بتوانیم صعود کنیم.

سرمربی فصل پیش نفت مسجد سلیمان در مورد شرایط این تیم گفت: از مردم خوب مسجد سلیمان تشکر ویژه می‌کنم که در چند وقت اخیر خیلی محبت داشتند. امیدوارم هرچه سریع‌تر تکلیف این تیم مشخص شود.

اشکش که روزهای خوبی در استقلال ملاثانی داشت در پایان به وضعیت این تیم اشاره کرد و افزود: ملاثانی یک تیم محبوب و سخت‌کوش است، اما باید بحران مدیریتی این تیم را حل کنند و حمایت لازم را داشته باشند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xpmz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هر دو تیم فقط پیروزی می‌خواهند/ جدال کمالوند و هرمزی با شرایط متفاوت
خیبرخرم آباد - خلیج فارس ماهشهر

کوچ رسمی خیبر از خرم‌آباد به مشهد
تدبیر ویژه فراز برای صعود