تاریخ انتشار: 1402/03/07 03:32
ممکن است ساده به نظر برسد اما این یک افتخار مهم است
کد خبر: 5484

گالتیه: فاجعه زمانی است که قهرمان لیگ نشویم

کریستوف گالیته، سرمربی پاری‌سن‌ژرمن، تاکید کرد که قهرمانی در لیگ یک فرانسه برخلاف نظر عموم خیلی هم کار ساده ای نیست.
گالتیه: فاجعه زمانی است که قهرمان لیگ نشویم

 پاری‌سن‌ژرمن با کسب تساوی 1-1 در خانه استراسبورگ یک هفته پیش از پایان فصل قهرمانی خود را قطعی کرد. شاگردان کریستوف گالتیه در حالی به این عنوان دست یافتند که فصل را با 17 بازی بدون باخت شروع کردند اما بعد از جام جهانی شرایط به گونه ای پیش رفت که آنها در آستانه از دست دادن قهرمانی قرار گرفته بودند.

با وجود ناکامی دوباره در چمپیونزلیگ گالتیه معتقد است که تیمش روند موفقیت آمیزی در طول فصل داشته است: "در جبهه داخلی موفق عمل کردیم. ما قهرمان لیگ شدیم و این یک افتخار مهم است. فصل فاجعه بار زمانی رخ می دهد که ما قهرمان لیگ نشویم."

از نظر او قهرمانی در لیگ یک فرانسه با وجود اینکه اتفاقی تکراری به نظر می رسد اما چندان هم آسان نیست: "ممکن است کسب این موفقیت آسان به نظر برسد اما نباید فراموش کنیم که پی اس اجی همین جام را دو بار در طول چند فصل اخیر از دست داده است و این نشان می دهد که قهرمانی در لیگ هم سخت است."

 پاری‌سن‌ژرمن

سرمربی پاریس صبحت های خود را به گونه ای به پایان رساند که نشان می دهد به ادامه کار در این تیم امیدوار است: "ما چند نمایش ضعیف در این فصل داشتیم که قرار است در آرامش آنها را مورد بررسی و تحلیل دقیق قرار داده تا برای آینده قدرتمندتر شویم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lj663

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پاری‌سن‌ژرمن یازدهمین قهرمانی‌اش در لوشامپیونه را جشن گرفت