تاریخ انتشار: 1402/03/02 13:30
حذفی، سوپرجام و شاید...
کد خبر: 5772

ساپینتو نمی‌خواهد پیش استقلالی‌ها بدقول شود!

ریکاردو ساپینتو امیدوار دومین جام قهرمانی را همراه با استقلال بالای سر ببرد.
ساپینتو نمی‌خواهد پیش استقلالی‌ها بدقول شود!

سرمربی پرتغالی استقلال در ماه‌های گذشته نشان داده با وجود خلق و خوی خاصی که دارد، برای تیمش کم معرفت نمی‌گذارد. او در روزهایی که استقلال با مشکلات مالی عجیب مواجه است و از مدت‌ها قبل دستمزد خود را دریافت نکرده، اما پشت استقلال را خالی نکرد و بالای سر تیم ماند و کار خود را جلو برد.

ساپینتو اگرچه بعد از شکست در دربی مقابل پرسپولیس جام قهرمانی لیگ برتر را از دست رفته دید، اما سعی کرد انگیزه بازیکنانش را حفظ کند تا ضمن پایان خوب مسابقات لیگ در جام حذفی برای قهرمانی همه تلاش خود را به کار بگیرند.

بعد از برد 7 بر یک مقابل تراکتور در هفته پایانی لیگ ، ساپینتو حالا با عزم جدی تیمش را برای مسابقه با نساجی در نیمه نهایی حذفی آماده می‌کند و امیدوار است با حضور در فینال و پیروزی در آن مسابقه جام را بالای سر ببرد.

ساپینتو در روزی که هدایت استقلال را پذیرفت در شرایطی که خوشحالی از حضور در ایران در چهره‌اش موج می‌زد، وعده‌ای بزرگ مبنی بر کسب 4 جام با استقلال دارد. قهرمانی در سوپرجام فصل گذشته اولین کاپ ساپینتو بود و او امید داشت، با قهرمانی در لیگ برتر دومین جام را کسب کند که این امر محقق نشد.

ریکاردو ساپینتو

تصاویری که از ساپینتو در تمرینات استقلال منتشر شده عزم جدی او برای کسب دومین جام قهرمانی در ایران را نشان می‌دهد. سرمربی استقلال با روحیه بالا و جدیت خاص شاگردانش را آماده مصاف با نساجی خواهد کرد تا بتواند حضور در فینال حذفی را تجربه کند.

او در صورتی که با استقلال قهرمان جام حذفی شود، به نیمی از وعده خود مبنی بر کسب 4 جام عمل کرده و آنوقت کسب دو جام دیگر می‌تواند انگیزه‌ای برای تمدید قرارداد این مربی پرتغالی شود. به همین خاطر حضور مقتدرانه در جام حذفی ، دقیقا تمام چیزی است که ساپینتو از شاگردانش می‌خواهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45gqx3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی / استقلال - تراکتور ؛ انتقام در آزادی!

رسم همیشگی به اردوی استقلال برگشت! (عکس)
عکس یادگاری ساپینتو با گلزنان

تمدید با ساپینتو، توافق با الاهلی برای قایدی
حجت کریمی و دو خبر بزرگ در سفر به دبی: