تاریخ انتشار: 1402/02/18 21:08
کد خبر: 6602

پرسپولیس امیدوار به طلسم ‌شکنی در فیفا

در شرایطی که باشگاه های ایرانی در سال‌های اخیر بازنده مطلق در پرونده‌های بین المللی بودند، حالا باشگاه پرسپولیس امیدوار است تا این طلسم را شکسته و در پرونده رادوشوویچ و لوکادیا رای را به نفع خود کنند.
پرسپولیس امیدوار به طلسم ‌شکنی در فیفا

مسئولان باشگاه پرسپولیس این روزها در شرایطی برای اخذ مجوز حرفه‌ای اقدامات لازم را انجام داده که امیدوار هستند پس از یک فصل غیبت در لیگ قهرمانان آسیا، به این مسابقات برگردند.

یکی از اصلی ترین دلایلی که موجب شد تا سرخپوشان نتوانند در دور قبل مسابقات شرکت کنند، پرونده بدهی‌های بین المللی این باشگاه بود اما سرخپوشان توانستند امسال پرونده‌های مربوط را حل کنند تا مشکلی بابت این موضع این باشگاه را تهدید نکند.

با این حال پرسپولیس با برخی دعواهای حقوقی داخلی مواجه است و به همین خاطر حساب باشگاه بسته شد. اما بر خلاف تمام ادوار، هنوز هیچ پرونده بین‌المللی علیه پرسپولیس باز نشده است.

آخرین پرونده مربوط به مطالبات رادوشوویچ دروازه بان کروات اسبق این باشگاه بود. باشگاه طبق توافقی که با رادوشوویچ داشته، توانسته پرداخت مطالبات او را اقساطی کند. تاکنون هم دو قسط این بازیکن در مهلت تعیین شده پرداخت شده است.

قسط سوم این بازیکن هم ۲۴ تیر مطابق با ۱۵ جولای است و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد چرا که زمان کافی برای پرداخت مطالبات پیش روی باشگاه پرسپولیس است.

پرسپولیس امیدوار به طلسم ‌شکنی در فیفا

موضوع دیگر شکایت باشگاه پرسپولیس از یورگن لوکادیا است که این پرونده هنوز در مرحله بررسی قرار دارد و پرسپولیس می‌تواند این مهاجم هلندی را محکوم کند چرا که سرخپوشان در زمان حضور این بازیکن به تمام تعهداتشان عمل کرده بودند و دلیلی برای جدایی زودهنگام این بازیکن وجود نداشت.

مسوولان باشگاه شکایت خود را از این بازیکن و همچنین باشگاه چینی که اقدام به جذب او کرده،‌ انجام دادند و منتظر هستند تا زمان دادگاه این پرونده مشخص شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27wwd3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایمیل مشکوک شرایط را برای پرسپولیس تغییر داد؛ خیانت به سرخ پوشان!