تاریخ انتشار: 1402/02/15 17:04
کد خبر: 6819

مرد سال آسیا دو رقمی شد

مرد سال سابق آسیا شب گذشته موفق شد دهمین گل خود را در رقابت‌های این فصل لیگ ستارگان قطر به ثمر برساند.
مرد سال آسیا دو رقمی شد

شب گذشته الدحیل در شرایطی در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و یکم لیگ ستارگان قطر میزبان السد بود که پیروزی در این دیدار قهرمانی آنها را در فاصله یک هفته تا پایان رقابت‌ها قطعی می‌کرد اما السدی‌ها با نتیجه سه بر یک پیروز شدند تا تعیین قهرمان به هفته پایانی موکول شود.

دو تیم در شرایطی برابر هم قرار گرفتند که تا پیش از دیدار الدحیل با ۴۴ گل زده، بهترین خط حمله لیگ ستارگان را در اختیار داشت اما پس از پایان این مسابقه با نتیجه سه بر یک، تعداد گل‌های زده هر دو تیم به ۴۵ رسید تا به صورت مشترک در صدر هجومی‌ترین تیم‌های لیگ قرار بگیرند.

 اکرم عفیف

نکته جالب اینکه گل دوم السد در این دیدار توسط اکرم عفیف و در شرایطی که پاس عمقی بغداد بونجاح او را در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان حریف قرار کرده بود به ثمر رسید تا او دهمین گل فصل خود را ثبت کند.

اکرم عفیف که در طول این فصل چهار پاس گل نیز داده است، در شرایطی به درخشش خود در ترکیب تیم پرستاره السد ادامه می‌دهد که با وجود اینکه این تیم قطری شانسی برای قهرمانی ندارد اما او همچنان یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان این تیم محسوب می‌شود.

 اکرم عفیف

عفیف که در سال ۲۰۱۹ به عنوان مرد سال آسیا انتخاب شد، تا سال ۲۰۲۵ با السد قرارداد دارد و باید دید در سال‌های آینده می‌تواند درخشش خود را در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا هم تکرار کند یا خیر؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vnrz2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شروع توفانی مهاجم منچستر در نیمه‌نهایی آسیا (عکس)
ایگالو الدحیل را نابود کرد!