تاریخ انتشار: 1402/02/11 21:10
کد خبر: 6999

جادوی حسین‌خانی برای بقای مس کرمان

مس کرمان فاصله امتیازی قابل اعتنای خود را از دست داده تا اکنون سه هفته پایانی با استرس بزرگی برای آنها همراه باشد.
جادوی حسین‌خانی برای بقای مس کرمان

 مس کرمان بعد از پشت سر گذاشتن شرایط خاص بازگشت به لیگ برتر در نیم فصل اول و تقویت تیم در پنجره زمستانی، روند خوبی را از حیث فوتبالی به جا گذاشته و به ندرت و کیفیت این تیم با نتایجی که کسب کرده، تشابه داشته است. آنها طی دیدارهای اخیر خود فرصت‌های طلایی‌ای را از دست داده بودند که ماحصل آن در نهایت باعث شده طی سه هفته پایانی سایه سقوط را بالای سر خود ببینند.

فرزاد حسین خانی سرمربی جوان مس کرمان که توانسته حسرت نارنجی‌پوشان را بعد از سال‌های حضور در لیگ دسته اول برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایران پایان دهد، از تعطیلی این هفته لیگ اما بهترین بهره را برده است. کاپیتان اسبق مس کرمان که از محبوبیتی بی‌نظیر در این تیم در دوران بازیگری برخوردار بود، قدرت رهبری خود را در دوران کوتاه مربیگری نیز به خوبی نشان داد تا هدفی که خیلی از مربیان صاحب‌نام با قبول نیمکت این تیم دنبال می‌کردند و بی‌نتیجه مانده را با یک صعود خاطره‌انگیز به سرانجام برساند.

او هرچند از حیث نتیجه‌گیری تیمش را در منطقه خطر سقوط می‌بیند اما شاید اگر شاگردانش تمرکز بیشتری داشتند و چه در سود بردن از موقعیت‌ها و چه در فاز دفاعی به این شکل سهل‌انگارانه کار را دنبال نمی‌کردند، رتبه‌ای بهتر از چهاردهم را اکنون در اختیار داشت.

1869822

حسین‌خانی اما برای بقای مس کرمان طی سه هفته پر استرس که با حریفانی مثل تراکتور، ملوان و سپاهان که هر کدام انگیزه‌هایی متفاوت را دنبال می‌کنند، برنامه ویژه‌ای را در نظر گرفته است. افزایش حس مسئولیت‌پذیری، تمرکز بالاتر و ایجاد انگیزه برای یک هدف مشترک. آنها این هفته یک جدال حساس مقابل مربی اسپانیایی تراکتور پیش رو دارند و شاگردان حسین‌خانی مدعی‌اند اگر مثل دقایقی که پرسپولیس را تحت تاثیر نمایش خود قرار داده بودند، در این بازی نیز کار را دنبال کنند، دستیابی به نتیجه از این بازی سخت دور از دسترس و انتظار نخواهد بود.

حسین‌خانی یک بار قبل از این و در فصل گذشته در رقابتی سخت با مدعیان صعود به لیگ برتر و در شرایطی که تنها دو تیم به کامیابی و صعود می‌رسیدند، این هدف را به نتیجه رسانده بود و اکنون نیز در هدفی متفاوت و البته لذتبخش که قطعا در آینده از حیث تجربه برای او شرایط مطلوبی را شکل خواهد داد، به دنبال دستیابی به امتیازات بقا است. او نمی‌خواهد در سومین فصل دوران سرمربیگری خود که با جادویی قابل توجه به حسرت نارنجی‌پوشان برای صعود پایان داده بود، این‌بار به پله گذشته بازگردد. در کرمان همه منتظر یک اتفاق ویژه و خاطره‌انگیز دیگر از سوی او هستند و مرد محبوب نارنجی‌پوشان همانند دوران بازیگری و فصل گذشته مربیگری‌اش، نمی‌خواهد آنها را ناامید کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48xln2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ مس کرمان- پرسپولیس؛ یحیی به دنبال رسیدن به صدر موقت از کرمان