تاریخ انتشار: 1402/02/04 20:11
کد خبر: 7326

تارتار: عذرخواهی می‌کنیم که بازی گل نداشت

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: بازی چون گل نداشت نمی‌تواندتماشاگران را راضی کند به همین خاطر عذرخواهی می‌کنم.
تارتار: عذرخواهی می‌کنیم که بازی گل نداشت

مهدی تارتار در نشست خبری پس از دیدار مقابل آلومینیوم اراک در هفته بیست و هفتم لیگ برتر، اظهار داشت: بازی چون گل نداشت نمی تواند همه و به خصوص تماشاگران را راضی کند. از این بابت واقعا نمی دانیم چه بگوییم. عذرخواهی می کنیم ولی بازی تاکتیکی بود. دیروز هم گفتم بازی بسیار نزدیک است.

وی افزود: در نیمه اول ما از نظر مالکیت و خلق موقعیت بهتر بودیم. بازی خیلی موقعیت نداشت و دروازه بان ها هم خوب کار کردند. یک گل هم داشت که باید کارشناسی شود. اگر به درستی پرچم زده باشد من از آن کمک داور تشکر می کنم که عدالت را اجرا کرده است. امیدوارم همینطور باشد. به گروه داوری خسته نباشید می گویم. فوق العاده بودند. بی نقص کار کردند. در مجموع تساوی عادلانه بود.

سرمربی ذوب آهن در مورد تیم حریف گفت: آلومینیوم در نیمه اول خوب کار نکرد. ما بهتر بودی. در نیمه دوم شرایط‌شان بهتر شد. کمی ما را اذیت کردند. چند بازیکن که خسته شده بودند را تعویض کردیم. به بازی برگشتیم و بازی متعادل شد. طبیعی بود که هرچه از بازی بگذرد میزبان مسلط تر شود. آلومینیوم از تیم های خوب امسال است. از میزبانی راضی بودیم. زمین خوب بود. از هواداران‌شان تشکر می‌کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27x8g4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رحمتی: بازیکن حریف با دوپا به سینه دروازه‌بان ما کوبید/ می‌توانستیم الان سوم یا چهارم جدول باشیم