تاریخ انتشار: 1402/01/14 18:25
کد خبر: 8332

"اولویت مطلق" اریک تن هاخ؛ هری‌کین در منچستریونایتد/ شیاطین سرخ دنبال حماسه در نقل و انتقالات

هری کین "اولویت مطلق" اریک تن هاخ در نقل و انتقالات در پنجره تابستانی است.
"اولویت مطلق" اریک تن هاخ؛ هری‌کین در منچستریونایتد/ شیاطین سرخ دنبال حماسه در نقل و انتقالات

طبق گزارش‌ها، هری کین "اولویت مطلق" اریک تن هاخ در نقل و انتقالات از منچستریونایتد در پنجره تابستانی است.

چی شد؟ شیاطین سرخ مدتی است که خود را بدون شماره 9 ثابت شده یافته اند، با این هدف که در فرصت بعدی این نیاز آشکار را برطرف کنند. هری کین کاپیتان انگلیس بازیکنی است که مدتی است در رادار آنها ثبت نام کرده است، اما در گذشته هرگز امکان معامله وجود نداشت

تصویر بزرگتر: این وضعیت ممکن است در شرف تغییر باشد و بهترین گلزن تاریخ تاتنهام و سه شیرها به آخرین سال قراردادش در شمال لندن نزدیک می شود. اتلتیک گزارش می دهد که شیاطین سرخ آماده هستند تا علاقه خود را به کین افزایش دهند و یک منبع گفت: "بسیاری از افراد حاضر در ساختمان دوست دارند او را با پیراهن یونایتد ببینند."

و چه چیزی بیشتر: اسپرز ممکن است مجبور شود در صورت ارائه پیشنهادی به ارزش 100 میلیون پوند (124 میلیون دلار) از با ارزش‌ترین دارایی خود پول نقد کند، به جای این که در سال 2024 او را بیهوده از دست بدهد، اما یونایتد نگران است که به آن کشیده شود و یکی دیگر از حماسه نقل و انتقالات طولانی مدت. فرنکی دی یونگ و بارسلونا در سال 2022 انگشتانشان را سوزاندند، بدون اینکه معامله ای در آنجا انجام شود، و همچنین چشمشان به بازیکنانی مانند ویکتور اوسیمن، ستاره تیم ناپولی، گونکالو راموس ستاره بنفیکا و ایوان فرگوسن، بازیکن جوان برایتون است.

هری کین

بعدش چی؟ اسپرز هنوز امید خود را برای بستن قرارداد جدید کین از دست نداده است، در حالی که دنیل لوی، رئیس هیئت مدیره، دوست دارد مسائل نقل و انتقالات را به سمت مهلت زمانی که نوبت به فروش بزرگ می رسد، پیش ببرد. اما یونایتد منتظر کین و آماده است هزینه های زیادی را برای جذب یک تیرانداز پرکار در لیگ برتر در فهرست خود بپردازد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5ea3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیوستن هری کین به یونایتد در صورت جدایی از تاتنهام