تاریخ انتشار: 1402/01/10 16:42
در فاصله کمتر از ۱۰ روز مانده به شروع مسابقات لیگ دسته سوم؛
کد خبر: 8482

دو تیم با یک نام در حال آماده سازی برای ورود به بازی ها!

دو تیم با نام آوالان کامیاران تمرینات آماده سازی را پشت سر می‌گذارد
دو تیم با یک نام در حال آماده سازی برای ورود به بازی ها!

در حالی که فرصت چندانی برای شروع مسابقات مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور باقی نمانده باز هم اتفاقات جالب این لیگ در حال رقم خوردن میباشد!

اتفاقاتی که در فوتبال ایران غریبه نیست و حتی در لیگ دسته اول هم سابقه دارد اما سرچشمه اصلی آن و پای ثابتش همیشه در لیگ سه بوده است.

تیم فوتبال آوالان کامیاران که بعد از سقوط از لیگ دسته دوم کشور شرایط مطلوبی و پایداری را در لیگ دسته سوم تجربه نکرده است اینطور که به نظر میرسد در فصل جدید هم اتفاقات خوبی از این باشگاه به گوش نمیرسد‌ ، تیمی که در سال های نه چندان دور با حمایت های پرشور هوادارانش خاطرات شیرینی را برای مردم کرد زبان در لیگ دسته سوم و لیگ دسته دوم رقم میزد امروز به صورت یک تیم اجاره ایی و خیلی دورتر از آنجایی که به آن تعلق دارد دست به دست می‌چرخد!

IMG_20230330_154446_322

جالب این است امروز دو تیم به نام اتحاد کامیاران در پایتخت در حال تمرینات آماده سازی و حضور در مرحله نهایی میباشند و جالب تر اینکه هر دو تیم بازی های دوستانه با تیم های لیگ برتری و دویی و حتی لیگ سه ایی برگزار می‌کنند ، یک تیم با سرمربیگری هادی رهبر و دیگری هم نیز به با سرمربیگری علی صباحی در حال تست گیری و تمرینات آماده سازی برای حضور در مرحله نهایی لیگ دسته سوم کشور میباشند‌.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت کدام یکی از آوالانی ها را روز ۱۹ فروردین ماه در مقابل پارسیان تهران میبینیم آوالان با هدایت رهبر یا صباحی؟!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jz8l2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاتحی : مارابی مقصر نبود / هیچ حمایتی از نماینده کردستان نمی‌شود

فاتحی : نفت و گاز با جنجال نتیجه گرفت / اخلاق مهم‌تر از نتیجه است
سرمربی آوالان کامیاران در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی :

فاتحی : پیگیر حضور هواداران هستیم / قرعه کشی به بهترین شکل برگزار شد
سرمربی آوالان کامیاران در گفت‌وگو با فرتاک ورزشی: