تاریخ انتشار: 1402/01/10 16:03
افشای یک درگیری عجیب در رختکن شیاطین سرخ
کد خبر: 8486

رونالدو بازوبند کاپیتانی مگوایر را می‌خواست

گفته می شود کریستیانو رونالدو فصل گذشته برای گرفتن بازوبند کاپیتانی از هری مگوایر با سرمربی وقت شیاطین سرخ درگیر شده است.
رونالدو بازوبند کاپیتانی مگوایر را می‌خواست

کریستیانو رونالدو در نوامبر سال 2022 بعد از مصاحبه علیه مدیران باشگاه منچستریونایتد قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد.او در گفت و گو با پیر مورگان ضمن انتقاد از اریک تن‌هاخ، سرمربیان قبلی به ویژه رالف رانگنیک را هم از انتقادات خود بی نصیب نگذاشته بود. ESPN در گزارشی جدید به حاشیه‌ای پرداخته که رونالدو در دوران سرمربیگری این مربی آلمانی ایجاد کرده بود.

این گزارش تایید می کند که کریستیانو رونالدو در نیم فصل دوم لیگ برتر 22-2021 از رانگنیک خواسته بود تا بازوبند کاپیتانی را از هری مگوایر گرفته و به او تحویل دهد؛ سرمربی آلمانی یونایتد اما این درخواست ستاره تیمش را رد کرد تا شاهد ایجاد یک اختلاف جدی میان سرمربی و بازیکن باشیم.

بعد از برکناری اوله گنار سولسشر و به روی کار آمدن رالف راگنیک بود که جنگ قدرت در رختکن شیاطین سرخ به راه افتاد. برنده این جنگ اما رونالدو نبود تا از همان روزها جایگاه او در منچستر متزلزل شود.

0090

هری مگوایر در سال 2019 با یک قرارداد 80 میلیون پوندی راهی لسترسیتی را به مقصد منچستریونایتد ترک کرد. او شش ماه پس از اولین بازی خود به عنوان کاپیتان یونایتد از سوی سولسشر انتخاب شد. اشتباهات متعدد و فاحش از این بازیکن اما باعث شد تا بسیاری از هواداران نسبت به حضور او در ترکیب و کاپیتانی‌اش موضع بگیرند.

چند ماه بعد از جدایی رونالدو از یونایتد ابعاد جدیدی از اختلافات او با مگوایر منتشر می شود. خبر یاد شده را پیش از این میرر اعلام کرده بود اما حالا با افشای آن توسط ESPN مشخص می شود که مشکل دو ستاره یونایتد در آن مقطع خیلی جدی بوده است.

در حال حاضر مدافع میانی یونایتد امیدوار است که تن هاخ به او فرصتی بدهد تا روز شنبه مقابل نیوکاسل بازی کند و رونالدو نیز روز سه شنبه مقابل العداله در لیگ برتر عربستان به میدان خواهد رفت.

00090

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ngdg2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


انتقادی تند از نامزد رونالدو!