تاریخ انتشار: 1402/01/09 23:23
کد خبر: 8508

اشکش: هواداران نفت مسجدسلیمان به‌خاطر شانتاژ خبری محروم شدند/ تورنمنت جدیدی را آغاز می‌کنیم

سرمربی نفت مسجدسلیمان معتقد است حکم کمیته انضباطی برای محرومیت هواداران این تیم، بیشتر به‌خاطر یک شانتاژ خبری بوده است.
اشکش: هواداران نفت مسجدسلیمان به‌خاطر شانتاژ خبری محروم شدند/ تورنمنت جدیدی را آغاز می‌کنیم

ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال نفت مسجدسلیمان و تراکتور تبریز اظهار داشت: شرایط بسیار سختی داریم و می‌دانیم که هفت بازی آینده برای ما بسیار حیاتی است. به بازیکنان تأکید کردم که می‌خواهیم تورنمنتی را آغاز کنیم و باید در این هفت مسابقه، از اعتبار فوتبال مسجدسلیمان دفاع کنیم.

وی با بیان اینکه نفتی‌ها سختی‌های خودشان را دارند، گفت: بازیکنان شرایط روانی خوبی دارند و تیم متفاوتی می‌بینید. 7 امتیاز با مس کرمان فاصله داریم که تفاضل گل پایین ما، این اختلاف را به 8 امتیاز می‌رساند، اما فوتبال است و هزار اتفاق. از مربیانی که یک روز هم برای مسجدسلیمان زحمت کشیدند، تشکر می‌کنم. شرایط به گونه‌ای رقم خورد که وضعیت خوبی نداریم و ما برای حفظ نفت در لیگ برتر و شادی هواداران می‌جنگیم.

سرمربی نفت مسجدسلیمان با اشاره به اظهارات مدیرعامل باشگاه تراکتور تبریز درباره وضعیت میزبانی تیم نفت تصریح کرد: نصیرزاده فرزند مسجدسلیمان و خوزستان بوده و مدیری قابل احترام است. مردم آذری کشورمان جایگاه ویژه‌ای برای مردم خوزستان دارند. محرومیت هواداران بیشتر شانتاژ خبری بود و روی این مسئله غلو شد. مردم خوزستان از دیرباز مهمان‌نوازان خوبی بوده‌اند و به‌خوبی از تراکتور میزبانی می‌کنند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e5bv3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 ملوان  - نفت مسجد سلیمان: جنگ بقا در انزلی

درخواست برای ادامه حضور مهاجری در MIS
بیانیه باشگاه نفت درباره تغییرات کادر فنی؛