تاریخ انتشار: 1402/01/08 00:14
کد خبر: 8588

ماموریت خورخه مسی برای بازگشت لئو به بارسلونا

یک رسانه اسپانیایی مدعی شد لیونل مسی از پدرش درخواست کرده بار دیگر با خوان لاپورتا مذاکره کرده و شرایط را برای بازگشت او به بارسلونا فراهم کند.
ماموریت خورخه مسی برای بازگشت لئو به بارسلونا

آینده لیونل مسی همچنان در ابهام قرار دارد و بازار شایعه و گمانه‌زنی درباره آینده باشگاهی او همچنان داغ است.

درحالیکه در روزهای گذشته اکثر گزارش‌ها حاکی بود احتمال بازگشت او به بارسلونا اندک است و نزدیکان مسی هم شایعات درباره انتقال او به الهلال و اینترمیامی را رد کرده بودند ساعتی پیش یک رسانه کاتالان (Tot costa) ادعایی مطرح کرد که مسلما به شدت خبرساز خواهد شد.

1836154

این رسانه به نقل از منابع نزدیک به مسی مدعی است ستاره آرژانتینی از پدرش، خورخه مسی، که نقش مدیر برنامه‌های او را به عهده دارد درخواست کرده با خوان لاپورتا مذاکره کرده و شرایط را برای بازگشت او به نوکمپ فراهم کند. از سوی دیگر مسی شخصا با ژاوی در تماس است و تا کنون موفق شد نظر مثبت او، کادر فنی بارسا و بازیکنان را برای بازگشت به دست بیاورد. این گزارش مدعی است جو رختکن بارسا با بازگشت ابرستاره آرژانتینی کاملا موافق است.

بعد از آنکه مشخص شد لیونل مسی قصد دارد فصل آینده همچنان در فوتبال اروپا باشد شایعات درباره انتقال او به عربستان یا آمریکا کمرنگ شد و حالا با گذشت زمان شایعه بازگشت او به بارسا از وزن بیشتری برخوردار می‌شود. این در حالی است که باشگاه پاری سن ژرمن همچنان اصرار دارد که تا پیش از پایان فصل موفق به تمدید قرارداد ستاره آرژانتینی‌اش خواهد شد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pk7l2

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسیر سخت بارسلونا برای بازگرداندن مسی