تاریخ انتشار: 1402/01/05 12:27
شیرازی: این‌هایی که می‌گویید، گمانه‌زنی رسانه‌هاست
کد خبر: 8732

اولین واکنش رئیس هیئت فوتبال تهران به حکم برکناری!

رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص برکناری‌اش از این هیئت توضیحاتی ارائه داد.
اولین واکنش رئیس هیئت فوتبال تهران به حکم برکناری!

 حبیب‌الله شیرازی، رئیس هیئت فوتبال استان تهران در خصوص حواشی به وجود آمده حول محور فعالیتش در این هیئت توضیحاتی ارائه داد و به خبرنگاران گفت: از من خواسته نشده استعفا دهم و این تنها گمانه‌زنی رسانه‌ای است. با توجه به عملکرد خوبی که در سال گذشته داشتیم و تمامی تیم‌ها رضایت داشتند، فکر می‌کنم مشکل خاصی وجود ندارد. مهم برای همه عملکرد است.

وی در خصوص اینکه مهدی تاج اعلام کرده کارگروهی برای نظارت بر عملکرد هئیت تهران ایجاد می‌شود، گفت: از این مسئله خبر ندارم اما استقبال می‌کنم تا حتما به هئیت تهران بیایند و همه چیز را بررسی کرده و شفاف‌سازی کنند. معتقدم که شفافیت لازمه هر مدیریتی است. من قبلا در ۲ برنامه تلویزیونی هم حضور یافته و پاسخگو بودم.

شیرازی در خصوص اینکه شنیده می‌شود برگه‌های رأی مجمع هیئت تهران مشکل‌ساز شده است، گفت: من یک نامزد بودم و کاندیدا حق دخالت در برگه‌های رأی را ندارند و بهترین فردی که می‌توانید با او صحبت کنید، عبدالکاظم طالقانی است که آن زمان رئیس کمیته امور استان‌های فدراسیون بود و همراه با حیدر بهاروند انتخابات را برگزار کردند.

رئیس هئیت تهران در مورد اینکه افرادی که به او رأی ندادند برکنار شده‌اند، گفت: ۵ تا ۶ مورد است که مستندات آن در هئیت وجود دارد. رئیس ورزش آن شهرستان به ما اعلام کرده و درخواست تغییر رئیس هئیت فوتبال بخش خود را به دلیل عملکرد ضعیف داشته و حتی جانشین را اعلام کرده است. ما نیز در هیئت رئیسه مطرح و سپس تصمیم‌گیری کرده‌ایم.

وی در خصوص ادامه حضورش در هیئت فوتبال تهران، گفت: مشکلی وجود ندارد و اعضای مجمع نیز در نامه‌ای، حمایت خود را اعلام کرده‌اند که آن را برای رئیس فدراسیون ارسال کرده‌ام.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3enm63

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قلعه‌نویی دومین شاگردش را هم به آرایشگاه فرستاد!
بعد از اسدی نوبت به حزباوی رسید

بازگشت گولسیانی به تمرینات پرسپولیس
قرمزها بدون مصدوم تمرین می‌کنند؛