تاریخ انتشار: 1402/01/04 17:28
بازتاب سرمایه گذاری هلدینگ JTA درسهام لباس امپرور در رسانه‌های قطری؛
کد خبر: 8766

اختصاصی/ سرمایه‌گذاری 22 میلیون یورویی خریدار سهام استقلال در برند لباس امپرور انگلیس

هلدینک سرمایه گذاری JTA تحت مدیریت امیر سالمی زاده با سرمایه گذاری 22 میلیون یوروی بر روی لباس امپرور انگلیس نشان داد که در حوزه سرمایه گذاری حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد.
اختصاصی/ سرمایه‌گذاری 22 میلیون یورویی خریدار سهام استقلال در برند لباس امپرور انگلیس

 در آخرین روزهای سال 1401، انتشار یک خبر در خصوص اعلام آمادگی یک هلدینگ سرمایه‌گذاری قطر جهت خرید سهام51 درصدی استقلال در رسانه‌ها بودیم، که براساس اسناد منتشر شده در رسانه‌ها، امیرسالمی‌زاده مدیرعامل این هلدینگ سرمایه‌گذاری طی نامه‌ای خطاب به حسین قربان زاده معاون وزیر اقتصاد و رئیس سازمان خصوصی‌سازی، علاقه‌مندی خود را به خرید سهام باشگاه استقلال اعلام نمود که بازتاب خاص خود را در بین هواداران استقلال و هم چنین رسانهها بدنبال داشت.

با توجه به اهمیت موضوع و پیگیری مداوم هواداران استقلال مبنی بر این که که آیا آقای سالمی‌زاده و هلدینگ سرمایه گذاری تحت مدیریتش خریدار واقعی استقلال بوده یا این که در حال اجرای شو تبلیغاتی می‌باشند، فرتاک ورزشی خبری بر روی خروجی سایت خود قرار داد و از ایشان و هلدینگ JTA  به عنوان مالک برند لباس امپرور انگلیس  و سهامدار یک بانک در اندونزی نام برد.

بیشتر بخوانید: برنامه خریدار باشگاه استقلال/ جدی‌تر از همیشه/ او را ..

اما در این خبر اشاره‌ای به مبلغ سرمایه‌گذاری این هلدینگ در برند معروف لباس انگلیس نشده بود که همین موضوع باعث گردید عده‌ای بر این تصور باشند که مبلغ خاصی  نبوده است، در حالی که این چنین نبوده و  بر اساس خبر منتشر شده در رسانه‌های قطری این سرمایهگذاری معادل 22 میلیون یورو می باشد به طوری که رسانه‌های قطری با این عنوان:«JTA Holding، ارائه‌دهنده راه‌حل‌های سرمایه‌گذاری و مالی، این هفته تصمیم خود را برای به دست آوردن سهام امپراتور، یک برند ممتاز مد، با سرمایه‌گذاری 22 میلیون یورو در این برند اعلام کرد و عملاً از طرح توسعه بین‌المللی خود در مد رونمایی کرد.»

به هر حال آن چه که از شواهد پیداست این بار یک شرکت معتبر بین‌المللی که مدیرعامل و سهامدار  اصلی آن یک جوان ایرانی الاصل به نام امیرسالمی‌زاده می‌باشد ، به طور جدی خواستار خرید 51 درصدی سهام باشگاه استقلال است و امیدواریم نهادهای ذیربط تمامی ابعاد این واگذاری را بررسی و نتیجه را هر چه زودتر اعلام نمایند چرا که استقلال تهران در شرایط بسیار خاص اقتصادی قرار داشته و در این برهه از زمان تزریق منابع مالی به این باشگاه می‌تواند دل هواداران را شاد و هم چنین تمامی عوامل باشگاه را خوشحال نماید.

متن انگلیسی منتشر شده در رسانه های قطر

Screenshot_۲۰۲۳۰۳۲۴_۱۷۱۹۴۶

Screenshot_۲۰۲۳۰۳۲۴_۱۷۲۰۰۰

Screenshot_۲۰۲۳۰۳۲۴_۱۷۲۰۱۱

ترجمه فارسی خبر منتشر شده در رسانه های قطری

استراتژی سرمایه‌گذاری ما در چندین بخش، از جمله ورزش و مد به عنوان تمرکز اصلی در ساخت برندهایی که زندگی نسل جوان و شهروندان جهانی را تحت تأثیر قرار می‌دهند، در بر می‌گیرد. خرید ما از سهام امپراتور به خوبی با چشم انداز استراتژیک ما مطابقت دارد و ما از همکاری با تیم امپراتور برای کمک به این برند برای ایجاد نشان بزرگتر در نقشه مد جهانی هیجان زده هستیم." .

امیر سالمی زاده

مدیر عامل و رئیس، هلدینگ JTA: ما در مورد این فصل جدید برای امپراتور بسیار هیجان زده هستیم. بردن نام تجاری ما به یک بازار بین‌المللی گسترده همیشه در خط مقدم چشم انداز ما بوده است و دیدن آن با JTA یک نقطه عطف بزرگ برای ما است. Emperor از سال 2010 نشان خود را در عرصه مد گذاشته است و یک مسیر جایگزین واقعی را در بازار پرمیوم معرفی کرده است. برند ما در طول سال‌ها با رشدی متناسب به بلوغ رسیده است و اکنون زمان مناسبی برای خدمت به بازار بین‌المللی گسترده‌تر و مخاطبان گسترده‌تر است.» –

 در طول دهه گذشته، JTA به یک ارائه دهنده راه حل های سرمایه گذاری فعال تبدیل شده است و چشم انداز خود را از طریق مشارکت و انجمن با مشاغل و افراد همفکر محقق می کند. گسترش جهانی JTA منجر به ایجاد دفاتر در سراسر جهان شده است که به طور فعال فرصت های سرمایه گذاری را شناسایی کرده و پشتیبانی محلی را برای شرکای پروژه ارائه می دهند.
هلدینگ‌های زیرمجموعه JTA در زمینه انرژی، معدن، غذا، سلامت، گردشگری، فناوری، زیرساخت، نوآوری، ورزش و مد فعال هستند و از مهارت‌هایی استفاده می‌کنند که در شرکت‌های اصلی آن در قطر و بریتانیا موجود است.

Emperor یک برند مد ممتاز است که معتقد می باشد از طریق محصولاتی که با کیفیت و با قیمت قابل دسترس طراحی شده‌اند، احساس یک امپراتور شهری را به هر فردی بدهد. علاقه بنیانگذاران (برادران گلکار) به هنر، معماری و فرهنگ جهانی به آنها کمک کرده است تا مسیری جایگزین برای مد ممتاز ایجاد کنند و امپراطور را به خالق معتبری از محصولات آماده پوشاک مردانه در بازار متوسط ​​تبدیل کنند.
طراحی‌های امضا شده برادران گلکار و توجه به جزئیات، با تاکید زیاد بر ظرافت و استفاده التقاطی از مواد، پایه و اساس هر مجموعه را تشکیل می دهد. امپراطور با تغییر رشد می کند: هر محصول جدید نتیجه فرآیند آزادی خلاقانه و نوآوری مداوم است. این برند شامل: Emperor، EmperorJeans، EmperorSport است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rvoz3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهدی پور یا زبیر، یکی فیکس می شود

سرمربی سابق استقلال روی نیمکت اینتر
شایعه جذاب در مورد استراماچونی: