تاریخ انتشار: 1402/01/02 11:46
کد خبر: 8853

ادعای مدافع لیورپول: منتقدان امباپه دیوانه هستند

ابراهیما کوناته، مدافع تیم ملی فرانسه، معتقد است که کیلیان امباپه بهترین گزینه برای بازوبند کاپیتانی این تیم است.
ادعای مدافع لیورپول: منتقدان امباپه دیوانه هستند

 تصمیم دیدیه دشان در اهدای بازوبند کاپیتانی تیم ملی فرانسه به امباپه باعث شده که حواشی جدیدی پیرامون او ایجاد شود.

بسیاری از فوتبال‌دوستان و کارشناسان مدعی شده‌اند که این بازیکن پیش از این در پاری سن ژرمن و تیم ملی فرانسه نشان داده که قبول چنین جایگاهی برایش هنوز زود است و بازیکنانی شایسته‌تر از او برای این پست وجود دارند.

گفته شده بود که حتی آنتوان گریزمان هم به حدی از این موضوع ناراحت شده که قصد دارد از تیم ملی کشورش خداحافظی کند اما کوناته نظر کاملا متفاوتی با این هم تیمی‌اش دارد.

او در این باره به یورو اسپورت گفت:« چه این حرف را بزنم و چه نزنم، تغییری در این موضوع ایجاد نمی‌شود چون این تصمیم مربی است اما من بسیار خوشحال هستم. به نظرم، کیلیان شایسته چنین چیزی بود. او به خاطر کاری که در جام جهانی و همچنین در پاری سن ژرمن انجام داده نشان داد که شایستگی بستن بازوبند کاپیتانی را دارد.»

این مدافع فرانسوی با اشاره به ویژگی‌های امباپه اظهار داشت:« او رهبر بسیار خوبی در درون و بیرون زمین است. او بازیکنی جوان است که دوست دارد بخندد و خوشگذرانی کند و چیزی بیشتر از این نیست. او آدم بسیار خوبی است. شاید بعضی فکر کنند که او مغرور است. این سوالی است که در باشگاه یا جاهای دیگر از من می‌شود. من همیشه به منتقدان امباپه می‌گویم شما دیوانه هستید؟ او واقعا آدم خوبی است و طبیعتا کاپیتان خوبی هم می‌شود.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2azpe3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رویارویی امباپه و اشرف: داستان یک رفاقت
جام جهانی قطر

این رکورد به تو تعلق داشت، کیلیان امباپه!
اتفاق خاصی نیفتاد، همانی شد که باید می‌شد