تاریخ انتشار: 1397/07/28 20:10
سرمربی امیدهای استقلال:حقمان بود که ۴ گل به پرسپولیس زدیم
کد خبر: 125519

کولاک شاگردان فدایی در دربی سرخابی ها/ امیدهای استقلال مدعی قهرمانی

سرمربی امیدهای استقلال پس از برد پر کل تیمش در دربی با فرتاک ورزشی به گفت و گو پرداخت.
کولاک شاگردان فدایی در دربی سرخابی ها/ امیدهای استقلال مدعی قهرمانی

محمدفدایی سرمربی امیدهای استقلال در گفت و گوی اختصاصی با فرتاک ورزشی در خصوص برد ۴ بر ۰ تیمش در دربی امیدها اظهار داشت: قبل از هر چیز انتقادی دارم نسبت به مربیان تیم ملی امید! ایشان یک مرتبه هم سر بازی امیدهای استقلال نیامده است. کادرفنی تیم امید امروز به جای حضور در بزرگترین بازی در رده امیدها به بازی امیدهای مس کرمان سر زدند.

وی افزود: خدارا شاکرم که افتخار این را دارم 1/5 سال در خدمت باشگاه استقلال باشم.حالا چون ما از پیشکسوتان تیم نبودیم، نتایج تیم ما در رسانه ها نسبت دوستانی که سال های گذاشته کار کردند تخت الشعاع قرار می گیرد. ما امروز ۴ گل به پرسپولیس زدیم و تیم مان در کورس،قهرمانی است ولی هیچ خبری از کسانی که باید در این جا حضور می داشتند نبود.

سرمربی امیدهای استقلال افزود: یک مقدار به امیدهای استقلال بی مهری می شود. ۶،۷ بازیکنان ما در تیم بزرگسالان تیم هستند و ۴،۵ بازیکن دیگر ما لیاقت این را دارند که حداقل یک بار به اردوی تیم ملی امید دعوت شوند ولی متأسفانه اصلاً دیده نمی شوند.

فدایی در ادامه گفت: انشاءالله هفته های آینده سر مسابقات ما بیایند و شایسته ها را ببینند چرا که  ما هم دوست داریم تیم ملی کشورمان نتیجه بگیرد و هر بازیکنی که لیاقت پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد، باید به تیم دعوت شود.

سرمربی امیدهای استقلال در ادامه گفت: امروز هم بچه ها فوتبالی بازی کردند که هر کسی در ورزشکاه بود لذت برد. حقمان هم بود ۴ گل بزنیم و از این جوان ها در یکی، دو سال دیگر خیلی حرف ها خواهید شنید.

وی درباره شرایط تیم امیدها گفت: خداروشکر نتایجی که امسال گرفتیم نسبت به ۱۰،۱۵ سال اخیر در آمادکی استقلال همچین نتایجی رقم نخورده بوده و این فصل با تیم هایی مثل سایپا، پیکان و مقاومتی رقابت می کنیم و در کورس قهرمانی هستیم که چند ساله فوتبال پایه تهران را قبضه کرده اند.

فدایی در پاسخ به این سؤال که آیا از طرف باشگاه، تیم حمایت می شود تصریح کرد: مدیران باشگاه استقلال در این یکی دو سال که در آکادمی فعالیت می کنیم لطف کردند و دست ما را باز گذاشتند و خدا را شکر ما هم تا امروز جلوی آن ها روسفید بودیم و خوشحالم که آقای خطیر معاون ورزشی باشگاه و آقای محمد مؤمنی، مدیر آکادمی استقلال در این بازی حضور داشتند.

وی در این رابطه افزود: رابطه‌مان با تیم بزرگسالان به ویژه آقای شفر خیلی خوب است. هیچ سالی مثل امسال بازیکنان‌مان در شرایط بزرگسالان قرار نگرفته و دیده نشدند. ولی یک بحث ریشه ای برای تمام تیم ها وجود دارد، یک مقدار باید توجه بیشتری به فوتبال پایه شود و یک مقدار باید توحه بیشتری از طرف رسانه ها شود. بازیکنانی مثل اللهیار صیادمنش، مهدی قائدی و... در تیم بزرگسالان خوب کار می کنند. هیچ کس از اعتماد به جوان ضرر نکرده است. مطمئنم اگر به این جوانان اعتماد کنند آینده باشگاه استقلال را می سازند.

فدایی در پایان تصریح کرد: باشگاه روی حدود ۱۰.۱۱ از امیدهای استقلال نظر مثبت دارد و از این حیث در این چند سال بی سابقه بوده است.

گفت وگو: زهره فلاح زاده


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vv5eb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



تشویق بازیکن گلزن پرسپولیس باعث شد تا درگیری میان هواداران دو تیم ایجاد شود