تاریخ انتشار: 1401/12/15 23:20
کد خبر: 9654

حیدری: استقلال مثل بارسلونا گواردیولا بازی می‌کند/ داور پنالتی را به خوبی دید

مربی تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد، این تیم به مانند بارسلونای زمان گواردیولا بازی می‌کند و بهترین نمایش را در لیگ برتر دارد.
حیدری: استقلال مثل بارسلونا گواردیولا بازی می‌کند/ داور پنالتی را به خوبی دید

خسرو حیدری پس از برتری لحظات آخری استقلال مقابل گل‌گهر سیرجان اظهار داشت: بازی خیلی مهمی بود. می‌دانستیم گل‌گهر تیمی خیلی خوب است و قلعه‌نویی تیم خوبی ساخته. می‌دانستیم بازی سختی داریم، اما به نظرم با این فوتبالی که بازی می‌کنیم باید همه تیم‌ها به استقلال احترام بگذارند. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی مثل ما مالکیت توپ داشته باشد و شاید اغراق نباشد که بگویم مثل بارسلونا پپ گواردیولا بازی می‌کنیم.

وی درباره اینکه به خاطر این جمله در فضای مجازی اذیت خواهد شد، گفت: تیم ما واقعاً خیلی خوب بازی می‌کند. فوتبال خوب ارائه می‌کنیم و در 20 دقیقه ابتدایی با احترام برای تیم گل‌گهر باید دو سه گل می‌زدیم و خیلی طوفانی شروع کردیم. در بازی با نساجی نیز فکر می‌کنم باید هفت هشت گل می‌زدیم، اما موفق به گلزنی نشدیم. این بازی نیز این اتفاق افتاد و فکر می‌کنم طلسم شدیم. خدا را شکر توانستیم ابتدا به بازی برگردیم و آخر بازی نیز پنالتی پیش آمد و توانستیم بازی را ببریم.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد صحنه پنالتی جنجالی این دیدار یادآور شد: صحنه را دیدیم و پنالتی بود. دید داور در آن لحظه خیلی خوب بود. هفته گذشته نیز یک صحنه داشتیم که واقعاً صد درصد پنالتی بود و خیلی از کارشناسان گفتند، اما داور آن بازی ندید. خوشبختانه امروز داور به خوبی صحنه را دید و پنالتی گرفت.

حیدری راجع به دیدارهای سخت آینده این تیم خاطر نشان کرد: بچه‌های ما باید قدر خود را بدانند. ما بهترین فوتبال را بازی می‌کنیم و می‌توانیم همه بازی‌ها را ببریم و فقط باید تمرکز داشته باشیم. گلی که خوردیم روی عدم تمرکز بازیکنان بود.

وی درباره اشتباه سلیوا و تعویض او گفت: دفاع‌ها اگر 10 توپ هم بگیرند، اما یک اشتباه کنند کار خیلی سخت خواهد شد.

مربی تیم فوتبال استقلال در مورد عملکرد تأثیرگذار رضا میرزایی تصریح کرد: میرزایی بازیکن خوبی است و در این فصل هر وقت به بازی آمده خوب بازی کرده است. او امروز نشان داد کیفیت خوبی دارد و می‌تواند بیشتر بازی کند. امیدوارم در بازی‌های بعد نه فقط میرزایی بلکه همه بازیکنان از جمله آرش رضاوند، محمد محبی و سعید مهری که خیلی خوب بازی کردند به این روند ادامه بدهند. همه بازیکنان ما امروز خوب بازی کردند و به آنها تبریک می‌گویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4b6852

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خسرو حیدری: خونریزی داشتم، به تمرین نرفتم

گزینه‌های جذاب برای دستیاران ایرانی ساپینتو
از هشت شاکی تا آقایان گل و پاس گل