تاریخ انتشار: 1401/12/07 22:43
کد خبر: 10077

اختصاصی/ پرسپولیس- نفت مسجدسلبمان؛ امید یحیی به رضا برای رسیدن به صدر

پرسپولیس در هفته بیست و یکم لیگ برتر به مصاف تیم قعر نشین نفت مسجد سلمیان می رود.
اختصاصی/ پرسپولیس- نفت مسجدسلبمان؛ امید یحیی به رضا برای رسیدن به صدر

علی مسعودی؛ پرسپولیس پس از حذف سپاهان از رقابت‌های جام حذفی و روحیه گرفتن به دنبال رسید به صدر جدول و تحت فشار قرار دادن زردپوشان اصفهانی است. شاگردان یحیی گل محمدی در هتفه بیست و یکم لیگ برتر مقابل آخرین تیم جدول قرار می گیرند تا شاید با پیروزی پرگل موقتا به صدر جدول برسند و منتظر نتیجه سپاهان و آلومینیوم اراک بمانند.

پرسپولیس که نیم فصل دوم در لیگ برتر پرفراز و نشیب ظاهر شده به دنبال‌ یک ثبات است که شکست دادن نفت قعرنشین از نان شب هم برای شاگردان گل محمدی واجب تر به نظر می رسد. تیمی که رضا عنایتی را روی نیمکت خود می بیند و این مربی هم اصلا دوست ندارد بازی بزرگ را ببازد و یک گام دیگر به سقوط نزدیک شود.
عنایتی در چند بازی گذشته نشان داده مساوی گرفتن را خوب بلد است و اگر در این بازی حساس هم امتیازی بگیرد، هم  نفت را برای بقا امیدوار می کند و هم استقلال و سپاهان را برای‌ قهرمانی که قطعا سپاهانی ها و استقلالی ها از این نتیجه خوشحال خواهند شد.

پرسپولیس در حال حاضر با کسب 39 امتیاز بعد از سپاهان 42 امتیازی در رده دوم جدول قرار دارد و در آن سوی میدان نفت مسجد سلیمان با کسب 12 امتیاز آخرین تیم جدول است.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ak9e3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/ ساپینتو به دنبال شراکت در صدر جدول با تیم‌ عنایتی
استقلال- نفت مسجد سلیمان؛