//
کدخبر: ۳۸۴۹۴۷ //

نفرین شماره ۷ استقلال؛ بپوش و برو

«سیاوش یزدانی» این فصل به سرنوشت بازیکنانی دچار شد که پیش از این پیراهن شماره 7 را برتن کرده بودند.

نفرین شماره 7 استقلال؛ بپوش و برو
به گزارش فرتاک نیوز،

گویا شماره 7 و داستان بی‌وفایی داستانی ادامه‌دار است. زمانی صاحب این پیراهن یعنی فرهاد مجیدی بی‌وفایی‌هایی را در مقاطع حساس به نام خودش ثبت کرد و بعد از او هم شماره پیراهنش قرار نیست به صاحبان بعدی‌اش وفا کند.  

این پدیده‌‌ای است که از آن به عنوان نفرین شماره پیراهن‌ها نام می‌برند. البته این نفرین گویا روی خارجی‌ها بی‌اثر بوده است. تنها شماره 7هایی که بعد از فرهاد مجیدی خودی در استقلال نشان دادند، مامه تیام در لیگ قهرمانان آسیا و شیخ دیاباته که در لیگ برتر نوزدهم آقای گل شد. در بقیه موارد عمر حضور بازیکنان صاحب این پیراهن بسیار کوتاه و کم‌اثر بود.

بختیار رحمانی

از بازیکنانی بود که به عنوان صید خوب نقل‌وانتقالات به پایتخت آمد اما حتی یک فصل هم دوام نیاورد. عملکرد او در لیگ برتر به یک پاس گل و در جام‌حذفی هم به یک گل ختم شد تا با همین کارنامه از همان راهی که آمده بود برود و البته این بار مقصد تبریز را انتخاب کند. 

حسن بیت‌سعید

او شرایطش حتی از بختیار رحمانی هم بدتر بود. اگر بختیار توانست به ترکیب اصلی راه پیدا کند و بعد برود برای بیت سعید این اتفاق هم نیفتاد. نیمکت‌نشینی‌های متعدد باعث شد تا این بازیکن تصمیم به جدایی بگیرد. او نه در زمان علیرضا منصوریان و نه در زمان وینفرد شفر نتوانست مربیان را قانع به بازی‌دادن کند و در نهایت هم جدا شد.

آرش رضاوند

شرایط متفاوتی با بقیه بازیکنان داشت. رضاوند اتفاقا یک شماره 7 محبوب شماره 7 بود! فرهاد مجیدی اعتقاد ویژه‌ای به این بازیکن داشت و آنقدر در ترکیب اصلی حاضر بود که صدای اعتراض هواداران بلند شد. باوجود اعتقاد کادرفنی به او اما انگار زور فرهاد مجیدی هم به این نفرین نرسید و رضاوند مجبور شد که نیم‌فصل به اهواز برود. نفرینی که برای او گران‌تر از بقیه تمام شد. بازیکن فیکسی که حضور در جشن قهرمانی تیمش را از دست داد.

کاوه رضایی

او فقط در اخبار وارث شماره 7 بود و حتی فرصت پوشیدن این پیراهن را هم پیدا نکرد اما طعم نفرین آن را چشید! کاوه رضایی که قرار بود شماره 7 آبی‌ها در این فصل باشد به دلیل ترافیک در خط حمله مجبور به جدایی شد و هنوز هم نتوانسته به استقلال بازگردد. 

سیاوش یزدانی

کاوه رضایی در استقلال نماند تا نوبت بعدی را به سیاوش یزدانی بدهد. حالا آخرین قربانی این پیراهن یک مدافع است. بازیکنی که در فصل گذشته ستاره تیمش و یکی از عناصر اصلی قهرمانی بود. جدایی سیاوش یزدانی از استقلال را خیلی‌ها مترادف با از دست رفتن یک جام برای آبی‌ها می‌دانستند. جام به استقلال رسید و سیاوش یزدانی هم به استقلال برگشت اما این‌بار شماره 7 این رابطه را خراب کرد. حالا یزدانی هم به بازیکنانی اضافه شد که با این شماره پیراهن طول دوران حضورش به یک فصل کامل نرسید. 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۸۴۹۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان