تاریخ انتشار: 1401/11/09 03:16
کد خبر: 11265

صعود منچستریونایتد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با گلزنی برزیلی‌‌ها

شیاطین سرخ و شاگردان آنتونیو کونته با پیروزی برابر رقبایی از دسته‌‌های پایین‌تر، در جمع ۱۶ تیم برتر جام حذفی انگلیس قرار گرفتند.
صعود منچستریونایتد به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس با گلزنی برزیلی‌‌ها

 در ادامه دیدارهای دور چهارم (مرحله یک شانزدهم نهایی) جام حذفی انگلیس، شنبه شب تیم فوتبال منچستریونایتد با کسب پیروزی خانگی 3 بر یک برابر ریدینگ دسته اولی به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات راه پیدا کرد.

دو گل از گل‌های شیاطین سرخ را در این بازی ستاره برزیلی آنها کاسمیرو در دقایق 54 و 58 به ثمر رساند. هموطن او، فرد نیز در دقیقه 66 سومین گل من‌یونایتد را زد تا شب درخشان برزیلی‌ها کامل شود. ریدینگ در دقیقه 72 توسط آمادو امبنگه موفق به جبران یکی از گل‌های خورده شد و این در حالی بود که این تیم از دقیقه 65 با اخراج مهاجم سرشناس خود اندی کارول، 10 نفره به بازی ادامه داد.

پیش از این بازی هم تاتنهام موفق شده بود تیمی دیگر از دسته اول انگلیس، پرستون‌نورث‌اند را با نتیجه قاطع 3 بر صفر شکست دهد. سون هئونگ مین ستاره کره‌ای میهمان لندنی دو بار در دقایق 50 و 69 و آرنا دانژوما در دقیقه 87 گل‌های تیم آنتونیو کونته را به ثمر رساندند.

لسترسیتی، لیدزیونایتد، ساوتهمپتون و بریستول سیتی دیگر تیم‌هایی بودند که روز گذشته به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس راه یافتند.

در ادامه بازی‌های دور چهارم جام حذفی انگلیس، امروز از ساعت 17 به وقت تهران برایتون میزبان لیورپول خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qknp3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منچسترسیتی با غلبه بر آرسنال به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی انگلیس صعود کرد