تاریخ انتشار: 1401/11/07 21:45
مدیرعامل بادرود تهران:
کد خبر: 11327

امیدهای بادرود برای بقا در لیگ برتر زنده شد/ به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم

مدیرعامل بادرود تهران گفت: امیدهای این تیم برای بقا در لیگ برتر بانوان بیشتر شده است.
امیدهای بادرود برای بقا در لیگ برتر زنده شد/ به همه بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید می‌گویم

دکتر حمید جوادی مبارکه، مدیرعامل باشگاه بادرود تهران بعد از پیروزی این تیم در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال بانوان در برابر شهرداری سیرجان گفت: خداوند را شاکرم که در این بازی توانستیم پیروز میدان باشیم که جا دارد به تمامی عوامل کادر فنی و بازیکنان خسته نباشید بگویم.

مدیرعامل بادرود تهران در ادامه گفت: شهرداری سیرجان یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر بانوان می‌باشد و نتایجی که تا الان در طی چهارده هفته گذشته کسب کرده است، خود گویای این ادعاست که این تیم از چه قدرتی برخوردار می‌باشد.

 وی در ادامه صحبت‌های خود گفت: باشگاه بادرود تهران علی‌رغم تمامی مشکلات موجود و عدم حمایت از بخش خصوصی سعی کرده براساس رسالتی که برعهده دارد در مسابقات حضوری آبرومندانه داشته باشد و خوشحالم که بازیکنان و کادر فنی تمام تلاش خود را بکار می‌گیرند.

بادرود تهران

 جوادی در پایان صحبت‌های خود خبر از واریز مبلغی از قراردادهای بازیکنان این تیم در صبح امروز داد و گفت: امروز قبل از این بازی مبالغی به حساب بازیکنان واریز شد تا انگیزه بیشتری برای حضور در این مسابقه داشته باشند که خدا را شکر نتیجه داد و آنها توانستند تیم قدرتمند و سوم جدولی شهرداری سیرجان را شکست دهند تا امیدهای بادرود برای ادامه رقابت‌ها و ماندن در لیگ برتر بیشتر شود. 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48knw4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادرودی‌ها شگفتی نیم فصل دوم را رقم زدند/ شهرداری سیرجان از قافله قهرمانی جا ماند
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال بانوان

تقدیر رئیس هیات فوتبال استان تهران از مدیرعامل بادرود تهران
به پاس حمایت و صعود به لیگ برتر بانوان ایران انجام گرفت؛