تاریخ انتشار: 1401/10/26 12:16
کد خبر: 11717

غایبان بازی استقلال مقابل سپاهان

عارف غلامی و محمدحسین مرادمند به دلیل مصدومیت نمی‌توانند استقلال را در بازی مقابل سپاهان در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر همراهی کنند.
غایبان بازی استقلال مقابل سپاهان

در چارچوب هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر، دو تیم سپاهان و استقلال، پنج‌شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف هم می‌روند.

استقلال در این بازی، محمدحسین مرادمند و عارف غلامی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و با وجود این مصدومیت، به نظر می‌رسد ساپینتو در تقابل تیمش با سپاهان، از زوج سیلوا - یزدانی در خط دفاع استفاده کند.

ابوالفضل جلالی و آرش رضاوند، بازیکنانی هستند که با تیم تمرین می‌کنند و شرایط بهتری نسبت به گذشته پیدا کرده‌اند اما به نظر می‌رسد که کادر فنی قرار نیست روی آن‌ها ریسک کند و تا زمانی که این بازیکنان به آمادگی کامل نرسند، به میدان نخواهند رفت.

همچنین روزبه چشمی، با دریافت کارت زرد در بازی مقابل تراکتور در هفته پانزدهم لیگ برتر، ۴ کارته شد و بازی هفته بعد تیمش را در رقابت‌های لیگ برتر از دست داد. این بازیکن، پیش از این در دیدارهای نفت مسجد سلیمان، نساجی مازندران و آلومینیوم اراک کارت زرد دریافت کرده بود.

استقلالی‌ها به علت برودت هوا و بارش برف روز گذشته نتوانستند در کمپ حجازی تمرین کنند و در سالن فوتسال،‌ تمرینات خود را پیگیری کردند اما امروز (دوشنبه) وضعیت کمپ حجازی در شرایط مطلوبی قرار گرفته است و بازیکنان می‌توانند کار خود را در این زمین پیش ببرند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qmq92

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حواشی دیدار استقلال و سپاهان