تاریخ انتشار: 1401/10/17 04:03
کد خبر: 12008

نوری: آقای ساپینتو! به جای دعوا بگو چه بلایی سر بازیکنان استقلال آمده است/ نمایش تیم مقابل تراکتور فاجعه بود!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ریکاردو ساپینتو به جای اینکه الگوی بازیکنان باشد مدام دعوا می‌کند و یک بازی در میان محروم است.
نوری: آقای ساپینتو! به جای دعوا بگو چه بلایی سر بازیکنان استقلال آمده است/ نمایش تیم مقابل تراکتور فاجعه بود!

محمد نوری  درباره شکست 2 بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل تراکتور تبریز در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار داشت: هر زمان استقلال نیاز به حمایت داشته است، حمایت کردیم و حتی گفتیم حق این تیم را می‌خورند، اما وقتی بد بازی می‌کند، انتقاد می‌کنیم. این، تیمِ استقلال و یکی از پرافتخارترین تیم‌های آسیاست. پیراهن استقلال ارزش دارد و مقدس است. نمی‌خواهم به مربی یا بازیکنی توهینی کرده باشم، اما آنها باید جایگاه‌شان را بدانند و متوجه باشند که کجا بازی می‌کنند. بازیکنان و مربیان میلیاردی پول می‌گیرند و باید اندازه قراردادشان به تیم اهمیت بدهند.

وی افزود: بازیکنان و کادر فنی شانس آورده‌اند هواداران در ورزشگاه نیستند که اگر بودند مصیبت بود! این چه فوتبالی است که استقلال بازی می‌کند؟ چه اتفاقی افتاده است که نمایش بدی دارد؟ چطور ساپینتو از نداشتن یک اتاق در کمپ باشگاه ناراحت می‌شود، ولی به مسائل و مشکلات فنی تیمش نمی‌پردازد؟ آقای ساپینتو! بهتر است مسائل فنی تیم را درست کنی که هیچ تاکتیکی ندارد. وقتی محمد محبی در نیمه اول بازی با تراکتور مصدوم شد، عملاً هیچ چیزی در خط حمله استقلال ندیدیم. بازیکنان واقعاً بد بازی کردند. این اسمش فوتبال نبود. آنقدر استقلال بد بازی می‌کرد که می‌خواستم دقیقه 60 تلویزیون را خاموش کنم.

مدافع پیشین تیم فوتبال استقلال با انتقاد شدید از نمایش آبی‌پوشان برابر تراکتور تصریح کرد: آقای بازیکن! بدان چه پیراهنی را پوشیده‌ای. تعجب می‌کنم میلیاردی پول می‌گیرند، ولی کوچک‌ترین تعصب و غیرتی نشان نمی‌دهند. اصلاً قصد بی‌احترامی ندارم، ولی هواداران انتظار دارند. سرمربی استقلال هم یک بازی در میان اخراج می‌شود و با همه دعوا دارد. آقای ساپینتو! شما باید تمرکز داشته و الگوی بازیکن باشی. تیم نیاز به سرمربی دارد تا کنار خط بازیکنان را هدایت کند نه اینکه مدام محروم باشد.

«واقعاً از نمایش استقلال ناراحتم، چون خیلی بد بازی کرد.»، نوری با بیان این جمله خاطر نشان کرد: چه بلایی سر بازیکنان آمده است که اُفت کرده‌اند؟ استقلال تا قبل از جام جهانی فرم مطلوبی گرفته بود و خوب بازی می‌کرد، ولی پس از آن نمی‌دانم چرا به‌هم ریخته شده است. در یک ماه و نیم تعطیلی لیگ چه بلایی سر استقلال آمده است؟ ساپینتو باید جوابگوی هواداران و پیشکسوتان باشد و بگوید چه بلایی سر بازیکنان آمده است. او همیشه دعوا دارد و ایراد می‌گیرد. نمایش استقلال مقابل تراکتور فاجعه بود و تاکنون ندیده بودم تیم این‌گونه بازی کند. قبلاً نمایش نه چندان خوب دیده بودیم، ولی نه اینکه همه بد بازی کنند. آقای بازیکن! آقای مربی! پیراهن استقلال مقدس است و ارزش دارد.

وی در پایان گفت: با خدا صحبت می‌کردم و می‌گفتم ای کاش زودتر به دنیا نمی‌آمدیم تا الان سر و کله‌مان را برای توپ می‌‌گذاشتیم. حسرت می‌خورم چرا زودتر به دنیا آمدم. اگر الان بودم از حیثیت استقلال دفاع می‌کردم. بله، می‌دانم بازی‌ها به نسبت گذشته سخت شده است، ولی همه باید برای نام استقلال تلاش مضاعفی داشته باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e66p4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به زودی اولین جام فوتبال ایران به استقلال می‌رسد

نوری‌فر: دو ستاره استقلال استاندارد جهانی دارد
از مصاحبه اصولی اشتباه برداشت شده بود