تاریخ انتشار: 1397/06/17 23:16
کد خبر: 131123

فرصت ارسال مستندات برای باشگاه ها به اتمام رسید/بررسی ها از فردا آغاز می شود!

مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال از اتمام فرصت باشگاه های فوتبال کشورمان برای ارسال مدارک به این کمیته خبر داد.
 فرصت ارسال مستندات برای باشگاه ها به اتمام رسید/بررسی ها از فردا آغاز می شود!

سهیل مهدی، مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال ، درباره اتمام فرصت باشگاه ها برای ارسال مدارک شان بیان کرد: مهلت ارسال مدارک باشگاه ها به اتمام رسید و تمامی باشگاه ها تاکنون، مستندات شان را ارسال کردند و ما نیز از فردا ( یکشنبه ) مدارک را بررسی خواهیم کرد.

او افزود: باید ۸۰ - ۹۰ مدرک را بررسی کنیم، بخوانیم اما فرصت ارسال مستندات برای باشگاه ها به اتمام رسید و پس از بررسی ها، تصمیم گیری می کنیم و پیشنهادات را برای کنفدراسیون فوتبال آسیا ( AFC ) ارسال خواهیم کرد.

مهدی در خصوص مشکلات باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: با مسئولان باشگاه پرسپولیس تماس گرفتم و آنها بیان کردند که تمامی مدارک ها ارسال کردند و ما باید بررسی کنیم که آیا این اتفاق رخ داده یا خیر. تا لحظه آخر با باشگاه ها در تماس بودیم  تا مدارک شان را ارسال کنند و قرار است از فردا ( یکشنبه ) بررسی ها را آغاز کنیم. حدود یک ماه طول می کشد تا مدارکی همچون ترجمه، صورت حساب ها و ... بررسی کنیم و سپس به AFC ارسال خواهیم کرد.

مسئول کمیته مجوز حرفه ای فدراسیون فوتبال در پایان گفت: تعداد پرونده ها و مدارک زیاد است و باید تک به تک آنها را بررسی کنیم، سپس نتیجه و پیشنهاد را به کنفدراسیون فوتبال آسیا ارسال می کنیم و اگر آنها مدرکی از ما بخواهند، ارائه و اگر نخواستند، پیشنهاد ما را رد و یا قبول خواهند کرد و تکلیف مشخص می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z5zaz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیر جدید بارسا در کمتر از ۲۴ ساعت برکنار شد