تاریخ انتشار: 1397/06/08 21:25
کد خبر: 132296

نمازی: آنقدر گفتیم قهرمان می‌شویم که باختیم!

سرمربی تیم ذوب‌آهن اصفهان می‌گوید تیمش در زدن ضربات نهایی دقت لازم را ندارد.
نمازی: آنقدر گفتیم قهرمان می‌شویم که باختیم!

امید نمازی بعد از شکست تیمش مقابل پدیده مشهد در نشست خبری گفت: نمی دانم چه بگویم. بازی را واگذار کردیم. دو موقعیت خوب در ابتدای بازی ایجاد کردیم اما اجازه دادیم پدیده به بازی برگردد. نیمه نخست با کنترل بازی تمام شد. در رختکن به بازیکنانم گفتم باید به خودشان بجنبند چون اگر گل نزنند، گل می‌خورند. این هفته سومی است که از روی اوت دستی گل می‌خوریم. یک تیم این‌قدر زحمت می‌کشد اما نمی‌تواند از موقعیت‌هایش استفاده کند در سوی دیگر تیمی از روی اوت دستی به گل می‌رسد. نمی‌توانیم با این روند از قهرمانی حرف بزنیم. وقتی نمی‌توانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم بهتر است عقب نشینی کرده و حداقل یک امتیاز از بازی بگیریم.

او افزود: مسلمان به دلیل مصدومیتی که در بازی با سپاهان گریان‌گیرش شد، نتوانست امروز بازی کند. ما به شایعاتی که پیرامون او در فضای مجازی وجود دارد توجه نمی‌کنیم. نباید هم انتظار داشته باشیم بازیکنی برای تیم سوپرمن باشد. اگر ذوب‌آهن نیمی از موقعیت‌هایش را گل کند، می‌تواند پیروز باشیم. در قسمت‌هایی باور به گلزنی نداریم. حتی توپ را داخل چارچوب هم نمی‌زنیم.

سرمربی ذوب‌آهن همچنین اظهار کرد: تیم‌های دیگر موقعیت نصفه و نیمه را استفاده می‌کنند اما ما نمی‌توانیم موقعیت ۱۰۰ درصد را هم گل کنیم. مشکلمان این است که گل راحت می‌خوریم اما سخت گل می‌زنیم. پدیده نشان داد صدرنشینی‌اش اتفاقی نیست و ما را در نیمه اول به مشکل انداخت. همیشه به تیمم می‌گویم اجازه ندهید به خاطر داور امتیاز از دست بدهیم.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/458p9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری پدیده مقابل ذوب آهن؛ یحیی مچ نمازی را خواباند