تاریخ انتشار: 1401/05/02 00:54
دهقان نژاد در گفت وگو با فرتک ورزشی :
کد خبر: 18918

تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم/حمایت هواداران نفت مسجد سلیمان باعث دلگرمی است

وینگر و مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان گفت: می‌دانم برای تیمی بازی میکنم که هواداران بی شماری دارد. این یعنی هر هفته تعدادی هوادار نگاه‌شان روی ماست و انتظار دارند بهترین باشیم.
  تلاش می‌کنم بهترین عملکرد را داشته باشم/حمایت هواداران نفت مسجد سلیمان باعث دلگرمی است

  محمد دهقان نژاد وینگر و مهاجم تیم نفت مسجد سلیمان در گفت وگو با فرتاک ورزشی گفت: می‌دانم برای تیمی بازی میکنم که هواداران بی شماری دارد. این یعنی هر هفته تعدادی هوادار نگاه‌شان روی ماست و انتظار دارند بهترین باشیم. من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین عملکرد را داشته باشم. ضمن اینکه آقای مهاجری هم توقع بالایی از بازیکنان دارد.

دهقان نژاد  پس از ماندن برای دومین سال پیاپی در جمع زرد و مشکی پوشان مسجد سلیمان  اظهار داشت: خدا را شکر با نفت مسجد سلیمان قرارداد دارم و امیدوارم سال خوبی را سپری کنم  و در کنار دیگر همبازیهایم و کادر فنی کاربلد نتایج درخوری رادر این تیم کسب و انتظارات را برآورده کنم.

محمد دهقان نژاد

وی در مورد اینکه سابقه کار با رضا مهاجری را دارد، تصریح کرد: جا دارد از آقای مهاجری بابت اعتمادش تشکر کنم. تمام تلاشم را می‌کنم تا جواب اعتماد او را در زمین بدهم. من می‌دانم و دیدم که پارسال چه فشاری را تحمل کردند تا تیم را حفظ کنند و این را هم میدانم که نفت مسجد سلیمان هوادارانی دارد که قلبشان برای این تیم میتپد و باید بیشتر از قبل تلاش کنم و تمرکز داشته باشم تا بتوانم جواب اعتماد مهاجری ، هواداران و باشگاه را بدهم.خدا روشکر امسال شرایطم از تمام جوانب عالی است، هم از لحاظ ذهنی و هم از لحاظ فنی و بدنی.

دهقان نژاد در پایان یادآور شد: خیلی خوشحالم امسال  باشگاهم آرامش دارد و من آرزوی این روزها را در مسجدسلیمان  داشتم. پارسال سال اول زیر بیست و سه سال من بود و امسال خیلی باتجربه‌تر و آماده‌تر برای شروع لیگ و ساخت روزهای خوب در کنار همه همبازیها و تمامی عوامل باشگاه خواهم بود و خیلی امیدوارم امسال با عملکردم به تیم ملی که از بچگی آرزویم بود دعوت شوم در آخر از هواداران می‌خواهم ما را حمایت کنند تا به امید خدا نتایج خوبی را به دست بیاوریم

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ragnz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگاه ویژه مسجد سلیمان به فوتبال اصفهان