//
کدخبر: ۳۵۶۹۹۷ //
واکنش فرتاک نیوز به انتشار خبر دروغین شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال؛

مهدی حاجی آبادی مأمور اطلاعات سپاه نیست / حاجی آبادی خبرنگار دانشجویی بود که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

رسانه وابسته به عربستان درحالی فردی را به عنوان مامور اطلاعات سپاه معرفی کرد که وی خبرنگار مرحوم خبرگزاری دانشجو بوده که سال گذشته فوت کرده است.

مهدی حاجی آبادی مأمور اطلاعات سپاه نیست / حاجی آبادی خبرنگار دانشجویی بود که بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت
به گزارش فرتاک نیوز،

شبکه ماهواره‌ای ایران اینترنشنال، جعبه ی دروغ گویی آل سعود و آمریکا؛ بار دیگر از یک موضوع اجتماعی، حاشیه سازی کرد و خبرنگاری را که در حوزه‌ی خبرنگاری دانشجویی فعالیت می‌کرد و مدت‌ها پیش بر اثر ابتلاء به کرونا در گذشته بود را به عنوان « مامور ویژه اطلاعات سپاه» معرفی کرد که هم اکنون در حال فعالیت به عنوان یک مأمور اطلاعاتی است !

سید مهدی حاجی آبادی که ایران اینترنشتال وی را به عنوان مأمور حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران معرفی کرده، قبلاً بر اثر ابتلا به کرونا در گذشته و خبر فوت ایشان از سوی خبرگزاری‌های ایران، از جمله خبرگزاری فارس نیز اعلام شده است. 

مهدی حاجی آبادی مأمور اطلاعات سپاه نیست

هم چنین خبرگزاری فارس به انتشار این خبر دروغین واکنش نشان داد است و در این زمینه گفت: به دنبال شایعه کثیف شبکه ماهواره‌ای فارسی زبان ایران اینترنشنال که در ادامه دروغ‌های خود، با انتشار تصویری از سیدمهدی حاجی آبادی مدعی شد وی مامور ویژه اطلاعات سپاه در دولت است، اقدام به انتشار مطلبی نمود تا دست این رسانه معاند را برای مخاطبان رو نماید.

خبرگزار فارس در این مطلب آورده است که حاجی آبادی خبرنگار مرحوم خبرگزاری دانشجو است که سال گذشته براثر بیماری کرونا جان باخته است.

14010405000244_Test_NewPhotoFree

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۵۶۹۹۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان