تاریخ انتشار: 1401/03/15 23:15
کد خبر: 21010

هرمزی : کمیته استیناف قلب ۳۰ هزار هوادار نود ارومیه را شکست / با تمام توان برای رسیدن به لیگ یک تلاش می‌کنیم

سرمربی نود ارومیه گفت : بدون توجه به حواشی تنها برای صعود تلاش می‌کنیم.
هرمزی : کمیته استیناف قلب ۳۰ هزار هوادار نود ارومیه را شکست / با تمام توان برای رسیدن به لیگ یک تلاش می‌کنیم

به گزارش فرتاک ورزشی، داریوش هرمزی سرمربی تیم نود ارومیه درخصوص شرایط این تیم در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت : تیمی بسیار جوان و دونده داریم و با وجود این بازیکنان تاکتیک پذیر شرایط خوبی فراهم شده است.

وی افزود : برای بازی آینده مصدوم و محروم نداریم و با تمام توان آماده یک بازی با کیفیت هستیم، در حال حاضر نمی‌دانیم بازی آینده برابر شهید قندی برگزار می‌شود یا خلیج فارس ولی در هر صورت با تمام توان برای سه امتیاز تلاش می‌کنیم.

هرمزی در ادامه بیان کرد : تا به این لحظه به صورت رسمی اعلام نشده که برابر شهید قندی در چه تاریخی و در چه ورزشگاهی بازی داریم و تا زمانی که به صورت رسمی اعلام نشود چیزی مشخص نیست.

هرمزی با بیان این‌که نود ارومیه هواداران پرشوری دارد، گفت : در تیم های پرهواداری مانند قشقایی شیراز، سردار بوکان، استقلال ملاثانی، خیبر خرم آباد، استقلال اهواز و نفت امیدیه کار کردم و همیشه هواداران فوتبال نسبت به بنده لطف داشتند، در ارومیه نیز سرمایه اصلی باشگاه نود همین هواداران بی نظیر هستند.

سرمربی نود ارومیه تصریح کرد : در بازی های اول هواداران استقبال کمی داشتند اما در حال حاضر با وجود آن ها انرژی مضاعفی می‌گیریم، ارومیه را به شهر والیبال می‌شناختند اما امروز هواداران فوتبال ارومیه در کشور زبانزد شده‌اند.

هرمزی حضور مربیان بزرگ را عامل بالابودن سطح رقابت های لیگ دسته دوم دانست و گفت : با حضور غلامحسین پیروانی ، محسن بنگر، علی کلیوندی، حسن هوری، حمید آسیابانپور و دیگر مربیان نامی کشور در لیگ دسته دوم سطح این لیگ پیشرفت چشمگیری داشته است.

وی در ادامه گفت : در شرایطی که فوتبال بوشهر اوضاع خوبی ندارد شاهین بندر عامری به لیگ یک صعود کرد و خلیج فارس ماهشهر سه تیم لیگ برتری را در جام حذفی حذف کرد و همچنین سایر تیم ها نیز از کیفیت فنی بالایی برخوردارند که خود سطح بسیار بالای گروه ما را نشان می‌دهد.

هرمزی در پایان‌گفت : کمیته استیناف با رای خود دل ۳۰ هزار هوادار نود ارومیه را شکست، به نظر بنده این رای منصفانه نبود اما در نهایت امیدوارم مسئولین ارومیه و استان آدزبایجان غربی حمایت لازم را از باشگاه نود انجام دهند تا بتوانیم دل مردم ارومیه و هواداران باشگاه نود را شاد کنیم و شرمنده آن ها نشویم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j5r7l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زوج و فرد در خط دفاع استقلال؛ تغییر دوباه در نقطه قوت تیم فرهاد مجیدی