تاریخ انتشار: 1401/02/28 23:56
هفته بیست و هشتم لیگ برتر
کد خبر: 21795

اختصاصی/ خیلی ها با خیال راحت بازی می کنند/ شاید این آخرین هفته راز بقا باشد!

هفته بیست و هشتم لیگ برتر در حالی امروز با انجام 7 بازی ادامه دارد که تیم هاشرایط خاص خود را دارند.
اختصاصی/ خیلی ها با خیال راحت بازی می کنند/ شاید این آخرین هفته راز بقا باشد!

شادی بخشی؛ با مشخص شدن قهرمان لیگ برتر، تب و تاب صدر جدول فروکش کرد و حالا تیم ها به دنبال جایگاه مناسبی می گردند. پرسپولیس و سپاهان به دنبال رتبه دومی هستند و استقلال نیز به فکر ادامه شکست ناپذیری تا با ثبت رکورد، لیگ را به پایان برساند. اما برخلاف بالای‌ جدول، انتهای جدول حساسیت به اوج خودش رسیده و چندین تیم به دنبال فرار از سقوط هستند. تیم هایی مثل شهرخودرو، فجرسپاسی، نفت‌ مسجد سلیمان و تراکتور تبریز که دوست ندارند از لیگ برتر خداحافظی کنند.

 

سپاهان - شهرخودرو/ می خواهم زنده بمانم!

سپاهان این شانس را دارد که مثل فصل گذشته با کسب‌ مقام دومی مسابقات را به پایان برساند. شاگردان محرم نویدکیا به مصاف شاگردان سید داوود سید عباسی می روند که با چنگ و دندان به دنبال فرار از سقوط هستند. اگر شهرخودرو این مسابقه امتیاز نگیرد، شاید سقوطش مسجل شود، به این دلیل که تیم های بالای سرش نیاز به سه امتیاز دارند. سپاهان هم که شانس دوم شدن را دارد و از این سه امتیاز به سادگی نخواهد گذشت.

 

پیکان  - فولاد/ بازی دستگرمی!

این دو تیم نه شانس رسیدن به رتبه‌ سوم جدول را دارند و نه خطر سقوط را احساس می کنند. جدال شاگردان جواد نکونام و مجتبی حسینی برای قرار گرفتن در مکان‌ بهتر در جدول است که‌ فولاد این شانس را دارد تا حداقل به چهارمی امیدوار باشد و پیکان نیز همان مکان هفتمی خود را حفظ کند.

 

گل گهر سیرجان  - نفت‌ مسجد سلیمان/ گل گهر مهاجری را امیدوار می کند؟

جدال گل‌ گهر و نفت‌ از بازی های حساس لیگ است که نفتی ها برای بقا مبازره می کنند و گل گهری ها برای حفظ جایگاه چهارمی تا شاید شاگردان امیرقلعه‌نویی به آنچه که دوست داشتند، برسند. شاید کسب جایگاه چهارمی برای شاگردان قلعه‌نویی چندان‌ مهم نباشد، ولی جدا شدن از قعر جدول برای شاگردان رضا مهاجری خیلی مهم است و این بازی می تواند خیلی از مشکلات نفتی ها را حل کند.

 

نفت‌ آبادان - مس رفسنجان/ بازی تشریفاتی برای تمدید قرارداد

این بازی هم از بازی های تشریفاتی لیگ محسوب می شود و هر دو تیم به دنبال ارتقا دادن در جدول هستند. نه خطر سقوط آنها را تهدید می کند و نه خبری از قرار گرفتن در مکان‌ اول تا چهارمی جدول و تنها موضوع مهم این است که اگر مربیان دو تیم در سه بازی باقی مانده بتوانند، امتیازات لازم را بگیرند، شاید فصل آینده هم در تیم هایشان ماندگار باشند.

 

فجرسپاسی  - ذوب‌آهن/ آخرین امید شیرازی ها!

شاید این آخرین امید فجرسپاسی برای بقا در لیگ باشد و آنها پس از مدت ها یک پیروزی شیرین خانگی به دست بیاورند و تا حدودی به بقا امیداور باشند. اگر فجری ها این بازی را ببازند و نفت مسجد سلیمان مقابل حریف خودش به برتری برسد، شیرازی ها با لیگ برتر خداحافظی خواهند کرد.

پوستر: سعید فعله گری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z9e7b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



 برتری نساجی مقابل هوادار در ثانیه‌های پایانی