تاریخ انتشار: 1401/02/07 22:26
پایان دراماتیک جام حذفی
کد خبر: 22762

جشن پایکوبی قهرمانی در مازندران/ ساکت الهامی با پیروزی بر مهدی رحمتی و آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی ایران شد

اعتماد مدیران نساجی به ساکت پر حاشیه بعد از یک فصل جواب داد و یک قهرمانی برای این تیم به ارمغان آورد، بعد از قهرمانی امید های نساجی در شب گذشته امروز تیم بزرگسالان امشب در آزادی قهرمان ایران شد
جشن پایکوبی قهرمانی در مازندران/ ساکت الهامی با پیروزی بر مهدی رحمتی و آلومینیوم اراک قهرمان جام حذفی ایران شد

فینال جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور در فصل 01-1400 با دیدار نساجی مازندران و آلومینیوم اراک از ساعت 20:40 امروز (چهارشنبه) و با 10 دقیقه تأخیر در ورزشگاه آزادی آغاز شد و نساجی با برتری یک بر صفر، به قهرمانی جام حذفی رسید. مهرداد عبدی در دقیقه 58 دروازه آلومینیوم را باز کرد.

محمدحسین زاهدی‌فرد قضاوت این دیدار را بر عهده داشت که کریم اسلامی، مرتضی منصوری، عرفان گل‌محمدی و حامد شیری از نساجی را با کارت زرد جریمه کرد.

نساجی در این بازی به‌عنوان میزبان وارد مسابقه شد و این در حالی بود که ساکت الهامی سرمربی این تیم به علت محرومیت روی نیمکت حضور نداشت. در این دیدار علیرضا حقیقی، سعید غلامعلی بیگی، حامد شیری، شاهین طاهرخانی، مرتضی منصوری (82 - امیرمهدی جانملکی)، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، مسعود شجاعی (46 - محمد قربانی)، حسن نجفی (75 - عرفان گل‌محمدی)، رضا جعفری (75 - متین کریم‌زاده) و کریم اسلامی (46 - صابر حردانی) برای نساجی به میدان رفتند.

برای تیم آلومینیوم هم با هدایت سیدمهدی رحمتی؛ حسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، رامتین سلیمان‌زاده، مصطفی احمدی (70 - امیر نوری)، میلاد فخرالدینی (87 - امیرمحمد هوشمند)، محمد علی‌نژاد، علیرضا نقی‌زاده، پوریا آریاکیا (87 - میثم مجیدی)، محمود قائدرحمتی، اسماعیل شریفات (65 - مهرداد بایرامی) و محمدرضا آزادی بازی کردند.

در نیمه نخست، تیم آلومینیوم از موقعیت‌های بیشتری بهره برد و ضعف نساجی در میانه میدان و برتری آلومینیوم در این منطقه، می‌توانست به سود این تیم تمام شود، اما دو بار تیر دروازه و دو بار علیرضا حقیقی مانع گلزنی تیم آلومینیوم و البته محمدرضا آزادی در این نیمه شدند.

با شروع نیمه دوم، نساجی با خروج مسعود شجاعی و کریم اسلامی پا به سن گذاشته سعی کرد علاوه بر افزایش سرعت بازی، از برتری آلومینیوم در میانه زمین نیز کم کند و همین تغییرات کمی به سود نساجی شد تا این تیم بهتر از نیمه اول، کار را در 45 دقیقه دوم آغاز کند و به نوعی سوار بر بازی باشد. شاگردان ساکت الهامی خیلی زود هم پاداش خود را گرفتند و در دقیقه 58 و فقط 13 دقیقه پس از شروع نیمه دوم، روی ارسال ایوب کلانتری و ضربه سر مهرداد عبدی به گل رسیدند.

پس از گل نساجی، بازیکنان آلومینیوم سعی در جبران نتیجه داشتند و مهدی رحمتی نیز با چند تعویض سعی داشت تیمش را از شکست نجات دهد، اما بازیکنان نساجی سعی در کنترل بازی داشتند و گاه بازی همراه با خشونت آنها، درگیری‌هایی نیز میان بازیکنان دو تیم ایجاد می‌کرد. با این حال تلاش بازیکنان آلومینیوم و موقعیت‌های نصفه و نیمه این تیم ثمری نداشت و در مقابل بازیکنان نساجی در کنترل بازی در نیمه دوم موفق‌تر بودند تا در نهایت بازی را با پیروزی به پایان برسانند.

نساجی توانست پس از استقلال، پرسپولیس، ذوب‌آهن، سپاهان، ملوان، تراکتور، بهمن، فجر سپاسی، برق شیراز، صبای قم، نفت تهران، شاهین اهواز، سایپا و فولاد خوزستان که به ترتیب پر افتخارترین تیم‌های جام حذفی هستند، به پانزدهمین قهرمان جام حذفی تبدیل شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3n9y8k

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اختصاصی/یحیی فقط به انتقام می‌اندیشد/ مس رفسنجان در اندیشه جایگاه سومی/ نویدکیا فرصتی برای لغزش ندارد/ بازی مرگ و زندگی برای تارتار