تاریخ انتشار: 1401/01/11 21:39
مدیرعامل باشگاه بادرود تهران:
کد خبر: 23973

رفتاری که با بانوان در دیدار ایران و لبنان شد، قابل پذیرش نیست/ عذرخواهی و برخورد با متخلفین حداقل کار است

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران اقدام تاسفبار با بانوان در دیدار ایران و لبنان را محکوم و خواستار عذرخواهی و برخورد با متخلفین شد.
رفتاری که با بانوان در دیدار ایران و لبنان شد، قابل پذیرش نیست/ عذرخواهی و برخورد با متخلفین حداقل کار است

حمید جوادی مبارکی مدیرعامل باشگاه بادرود تهران که به تازگی تیم بانوان این تیم به لیگ برتر فوتبال کشور صعود کرده است در رابطه با اتفاق تاسفبار دیدار ایران و لبنان، گفت: واقعا جای تاسف دارد که بانوان کشورمان که در حوزه ورزش در همه رشته‌ها حضور داشته و تمام توان خود را بکار می‌گیرند که در عرصه بین‌المللی برای کشورمان ایران افتخارآمیز باشند، این گونه رفتار می‌شود.

وی در گفت و گو با فرتاک ورزشی در ادامه صحبت‌های خود گفت: چرا باید با ورود بانوان به ورزشگاه جلوگیری و به آنها توهین شود، این رفتار تحت هیج شرایطی قابل پذیرش نیست و می‌تواند در عرصه‌های بین المللی آسیب جدی وارد نماید ضمن این که شان و کرامت بانوان ایران زمین را هم نباید لطمه‌ای وارد شود.

مدیرعامل باشگاه بادرود تهران در ادامه صحبت‌های خود افزود: مسئولان باید پاسخگوی این اقدام باشند، البته اگر مسئولی صدای این بانوان رابشنود، اگر چه این اقدام در تاریخ ثبت و نقطه‌ای تاریک در کارنامه فدراسیون فوتبال و مسئولین کشور خواهد بود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36e7vy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تقدیر وتشکر مدیرعامل بادرودتهران از بانوان فوتبالیست این باشگاه