تاریخ انتشار: 1401/01/05 22:42
منصوری در گفتگو با فرتاک ورزشی:
کد خبر: 24202

عادت به خود محرومی در تیم ملی داریم/حسینی برای فیکس شدن دیگر باید چه کار کند؟

سهام دار تیم اوسی اس سی امریکا در مورد بازی ایران و کره جنوبی اظهارات جالبی ارائه نمود.
عادت به خود محرومی در تیم ملی داریم/حسینی برای فیکس شدن دیگر باید چه کار کند؟

علی منصوری سهام دار تیم اوسی اس سی امریکا در مورد بازی ایران در خصوص شکست تیم ملی فوتبال ایران مقابل کره جنوبی در گفتگو با فرتاک ورزشی اظهار داشت: به هرحال بازی بدون استرس در بحث امتیاز گیری انجام شد.

کسانی که فوتبال بازی کردند میدانند گاهی شانس در بزنگاه‌ها بسیار تاثییر گذار است و در این دیدار واقعا شانس همراه بچه‌های ما نبود اما این که چطور از تمام توانایی‌ها و داشته‌های موجود خود استفاده نمی‌کنیم جای بحث دارد.

وی افزود: الان تیم صدر نشین لیگ و با داشتن بهترین خط دفاعی و انواع رکوردهای مختلف چند نماینده در تیم ملی دارد.  اتفاقا امیر عابدزاده بازیکن تیم من بوده و شاید کمی در پیشرفت او کمک کرده باشم ولی آیا واقعا بازی سنگین مقابل کره حق او بود فیکس باشد؟ حسینی دروازه‌بان استقلال چه کار باید می‌کرد که نکرده تا لایق پیراهن تیم ملی باشد؟ من سالهاست در مقاطع مختلف این سوال برایم پیش آمده است.

14010104000564_Test_PhotoN

منصوری تاکید کرد: چرا ما خود محرومی می‌کنیم؟ خود سانسوری؟ اصلا عادت داریم از پتانسیل کامل خود استفاده نکنیم. البته بحث من رنگ بندی تیم‌ها نیست بحث من این است که کارنامه و عملکرد تمام بازیکنان و مربیان گویای سطح توانایی آنهاست وگرنه اشتباه برای فوتبالیست است و بزرگ‌ترین بازیکنان دنیا هم اشتباه می‌کنند‌ ولی اینکه بعد از شکست و اشتباه بخواهند با نیروهای دیگر اشتباه را پنهان کنند جای ناراحتی دارد.

وی در پایان گفت: برای من به عنوان یک ایرانی که دوستان لطف دارند و لقب خوشنام یا موفق به من می‌دهند،‌ مهم ترین چیز برایم موفقیت و شادی تمام ایرانی ها و تیم های ایران در تمام عرصه های بین المللی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/27qnl6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نمره قبولی برای کنعانی زادگان در میدان کره

کره صفر طلایی اسکوچیچ را پاک کرد
پایان شکست ناپذیری تیم ملی با دراگان؛