تاریخ انتشار: 1400/12/11 01:18
آرزوی بازیکن دو رگه برای جام جهانی:
کد خبر: 25166

می‌خواهم با تیم ملی در جام جهانی آمریکا بازی کنم/الگویم جهانبخش است

پدیده فوتبال ایران در آمریکا آرزو دارد در جام جهانی ۲۰۲۶ با لباس تیم ملی فوتبال کشورمان به میدان برود.
می‌خواهم با تیم ملی در جام جهانی آمریکا بازی کنم/الگویم جهانبخش است

جارد الی کیوان پدیده ۱۷ ساله تیم فوتبال پاتدورس آمریکا که این روزها ستاره تیمش محسوب می‌شود و با گلها و نمایش درخشانش این تیم را در بین مدعیان حفظ کرده است، مورد توجه تیم‌های سطح ۲ فوتبال آمریکا قرار گرفته و این روزها چند پیشنهاد به این بازیکن رسیده است. نکته قابل توجه اینکه این بازیکن هفته گذشته در جریان دیدار بین کالج های کالیفرنیا در ایالات متحده آمریکا و در دیدارهای رده سنی جوانان از روی ضربه ایستگاهی یک گل فوق العاده زیبا را به ثمر رساند و هفته قبل تر نیز از روی ضربه کرنر به صورت مستقیم برای تیمش گلزنی کرده بود تا به عنوان یکی از ارکان موفقیت تیمش مورد توجه رسانه های آمریکایی قرار بگیرد.

جارد کیوان که از پدری ایرانی و مادری فیلیپینی در کالیفرنیا متولد شده با نمایش استعداد فوتبالی خود در چند سال اخیر به عنوان پدیده فوتبال در آمریکا به شدت مورد توجه رسانه ها و اهالی فوتبال قرار گرفته است و به همین منظور دقایقی این فرصت دست داد تا با این بازیکن به گفت و گو نشسته و نظراتش را درباره مسائل مرتبط با وی جویا شویم:

با وجود داشتن مادر فیلیپینی و پدر ایرانی و این موضوع که در امریکا به دنیا آمدید، در حقیقت شما می‌توانید بازی در تیم ملی یکی از این سه کشور را انتخاب کنید. انتخاب شما کدام کشور است.

قطعا این که 3 انتخاب ملی پیش روی من برای آینده قرار دارد جای افتخار و خوشحالی دارد اما با توجه به اینکه فوتبال ایران در چند سال اخیر رشد و پیشرفت زیادی داشته و مطمئنا در آینده تیم ملی ایران می تواند حرف های زیادی برای گفتن در بین قدرت های برتر جهان داشته باشد، قطعا رویای من بازی برای تیم ملی ایران است و انتخاب من نیز تیم ملی ایران است و خوشحال می‌شوم یک روز این افتخار نصیب من بشود

بازیکن مورد علاقه ایرانی شما کدام بازیکن است که از او الگوبرداری می کنید؟

در تیم ملی ایران و بازیکنان این تیم به نظرم همه بازیکنان ستاره هستند ولی جهانبخش را خیلی دوست دارم و در این سالها همیشه بازی هایش را دنبال کردم ضمن اینکه جهانبخش در خارج از زمین هم یک جنتلمن واقعی است.

درباره حضور تیم ملی در جام جهانی قطر چه صحبتی دارید؟

به نظر من ایران به حدی از توانمندی رسیده که به عنوان یکی از قدرت های برتر آسیا زودترین صعود به جام جهانی را تجربه می کند و این موضوع جای خوشحالی و افتخار دارد. بر همین اساس من باور دارم میتوانیم برای اولین بار حتی به مرحله دوم هم صعود کنیم.

درباره جام جهانی 2026 که در آمریکا برگزار می شود چه صحبتی داری؟

فقط می توانم بگویم که آرزوی من بازی برای تیم ایران در جام جهانی امریکا است.

صحبت پایانی...

امیدوارم مربیان تیم های ملی پایه ایران پیگیر شرایط فوتبال من هم باشند تا در صورت شایستگی فرصت حضور در تیم ملی پایه های ایران را داشته باشم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2ralrm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


چند پیشنهاد از لیگ upsl برای پدیده این روزهای کالج های کالیفرنیا