تاریخ انتشار: 1400/12/06 14:21
کد خبر: 25371

دختران گلفباز کرمانشاهی به مسابقات گلف قهرمانی کشور اعزام شدند

رئیس هیات گلف استان کرمانشاه از اعزام ۴ بازیکن به مسابقات گلف قهرمانی کشور دختران خبر داد.
دختران گلفباز کرمانشاهی به مسابقات گلف قهرمانی کشور اعزام شدند

الهام اکبری در گفتگو با خبرنگار فرتاک ورزشی گفت: به منظور شرکت در مسابقات گلف قهرمانی کشور دختران، چهار گلفباز دختر از کرمانشاه به این مسابقات اعزام شدند. این دوره از مسابقات در رده سنی زیر ۱۸ سال و در زمین مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار می‌شود.

وی افزود: یک روز به تمرین آماده سازی تیم‌های شرکت کننده اختصاص داده شده و مسابقه نیز طی روز‌های ۸ و ۹ اسفند ماه انجام می‌پذیرد.

اکبری یادآور شد: مسابقه هر روز در ۹ میدان به صورت استروک پلی و برابر با قوانین و مقررات بین المللی (R&A) و مقررات محلی زمین گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.

WhatsApp Image 2022-02-25 at 12.22.39

رئیس هیأت گلف تصریح کرد: تیم استان کرمانشاه که با حضور ۴ ورزشکار و یک سرپرست در این رقابت‌ها حضور می‌یابد، تمرینات اختصاصی خود را زیر نظر مربی تیم استان انجام داده و آمادگی‌ لازم را به دست آورده اند و امیدوارم بتوانیم نتایج قابل قبولی در بخش انفرادی و تیمی کسب کنیم.

اکبری عنوان کرد: پس از برگزاری چندین دوره مسابقات انتخابی، اعضای تیم استان جهت اعزام به این دوره از مسابقات انتخاب شدند.

رئیس هیأت گلف در پایان خاطرنشان کرد: فائزه استوار، نازنین ایزدپناه، پارمیدا حیدری و پریا حسنی اعضای تیم استان کرمانشاه را در مسابقات گلف قهرمانی کشور تشکیل می‌دهند و خانم مژگان سالاری به عنوان سرپرست، گلف بازان دختر کرمانشاهی را همراهی می‌کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3z979b

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کرمانشاه در جایگاه نخست وودبال کشور
مهبدجوکار پدیده مسابقات شد؛

 اولین زمین مینی‌گلف در کرمانشاه افتتاح می‌شود
تجلیل از مدال آوران و قهرمانان هیات گلف استان کرمانشاه