تاریخ انتشار: 1400/11/22 15:46
کد خبر: 26025

فرا ایساتیس کران جدال مهم هفته چهارم لیگ یک بانوان را برد

در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور تیم فرا ایساتیس کران در برابر بادرود تهران پیروز شد.
فرا ایساتیس کران جدال مهم هفته چهارم لیگ یک بانوان را برد

در هفته چهارم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور شاهد یک دیدار حساس بودیم، جایی که تیم‌های بدون شکست بادرود تهران و فرا ایساتیس کران در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با نتیجه 3بر2 به سود فرا ایساتیس به پایان رسید تا بازی بزرگ هفته در فوتبال لیگ بانوان را به نفع خود به پایان برساند.
در نیمه اول این دیدار ابتدا بازیکنان کران در دقیقه 23 توسط شیوا مولایی به گل رسیدند تا نتیجه با همین یک گل در نیمه اول به سود آنها به پایان برسد.

photo_2022-02-11_13-48-16


با شروع نیمه دوم باز هم فرا ایساتیس کران بود به گل رسید. آنها در دقیقه 55 توسط فاطمه جاویدان به گل رسیدند تا فاصله خود را بیشتر کرده تا کار برای بادرود تهران سخت تر بشود.
بادرودی‌ها که در این بازی چیزی برای از دست دادن نداشتند دست به حملات گسترده زدند و توانستند در دقیقه 62 توسط «سپیده ولی» یکی از گل‌های خورده را جبران کنند تا امیدوارتر از قبل به بازی ادامه دهند.

photo_2022-02-11_13-48-16 (2)

در حالی که بازی در حالت تعادل قرار داشت و بادرودی‌ها خود را به آب و آتش میزدند تا گل عقب افتاده را جبران کنند، فرا ایساتیس کران در دقیقه 79 توسط «تارا جانی نژاد» به سومین گل خود رسید

در ادامه بازی و دقایق پایانی بادرود هر چه در توان داشت رو کرد تا شاید بتواند نتیجه بازی را تغییر دهد که در نهایت تنها توانستند در دقیقه ۸۷  توسط «بهاره صفرزاده» یک گل دیگر به ثمر برسانند و در نهایت با نتیجه 3بر2 بازی به پایان برسد تا فرا ایساتیس به سه امتیاز ارزشمند این بازی دست پیدا کند.

خبرنگار و عکاس: زهرا آریامنش


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36eyo9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بادرود تهران گام اول را محکم برداشت / جشنواره گل در برابر آرش کرمانشاه
در مسابقات لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور ؛

 با هدف قهرمانی و صعود به لیگ برتر به میدان می رویم
مربی بادرود تهران در گفت وگو با فرتاک ورزشی: