تاریخ انتشار: 1400/11/01 20:16
کد خبر: 26877

پدر موسس جام دوستی درگذشت

متاسفانه با خبر شدیم پدر موسس جام دوستی فوت کرده است.
پدر موسس جام دوستی درگذشت

در آخرین ماه تابستان هر سال، سه نسل از فوتبالیست‌های ایرانی حاضر در آمریکا در مسابقات جام‌ دوستی ایرانیان حضور پیدا می کنند و اتفاقا این مسابقات در میان علاقمندان فوتبال محبوب و پرطرفدار است.

این مسابقات در سال ۱۹۸۷ به همت حسین زما که مدیریت این بازی ها را بر عهده گرفت آغاز شده و‌ از آن پس، این رقابت ها هر سال در چندین رده سنی برگزار شده است.

جام دوستی از قدیمی ترین مسابقات فوتبال پیشکسوتان در ایالت کالیفرنیا است. علاوه بر این، تورنمنت امسال با حضور تیم هایی از دیگر ملیت ها، از جمله ژاپن، کره جنوبی، مکزیک، و‌ کوبا چهره ای بین المللی به خود گرفت.

در این سالها چهره های نامدار فوتبال ایران، از از اصغر شرفی، حسینعلی کلانی، محمد بیاتی، غلام وفاخواه، هدایت شعاع غفاری، احمد ده بزرگی، علی برازجانی، آرش نوآموز، محمدرضا زادمهر، محمود خاکپور، خداداد عزیزی، کریم باقری، مهدی مهدوی کیا، امید نمازی، هادی عقیلی و مجید ساعدی فر و‌ برخی از دیگر ستارگان فوتبال ایران در ادوار مختلف در این جام‌ شرکت کرده اند.

این در حالی است که به تازگی عبدالله میرزا زمانیان، پدر حسین زما به رحمت خدا رفته تا خانواده وی در این فقدان داغدار شوند.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2aybze

آخرین اخبار