//
کدخبر: ۳۳۳۰۶۶ //

رونمایی از دروغی دیگر توسط رسانه های فرامرزی

شبکه های ماهواره ای فارسی زبان تحت حمایت امپراتوری رسانه ای غرب؛ این بار با وارونه کردن و تحریف یک خبر مهم، این گونه القاء نموده است که شهید فخری زاده به عنوان دانشمند برجسته هسته ای ایران، برخلاف دستور و منویات رهبر خود، حضرت آیت الله خامنه ای، سیستمی را طراحی نموده تا بر اساس آن، ایران به ساخت سلاح های اتمی دسترسی داشته باشد و از این نظر خود را در باشگاه کشورهای دارای سلاح هسته ای، جای دهد.

رونمایی از دروغی دیگر توسط رسانه های فرامرزی

حشمت اله سلطانی؛ ایران؛ بارها و از مجاری رسمی و حتی در تریبون سازمان ملل، در سازمان انرژی اتمی، در محافل مهم سیاسی، در کنفرانس های مهم بین المللی اعلام نموده که تولید و اشاعه ی سلاح هسته ای در دکترین دفاعی ایران، جایی ندارد و رهبر معظم انقلاب؛ به عنوان رهبر و مرجع فقهی، ساخت سلاح هسته ای را حرام اعلام نموده و در فقه شیعه، هیچ کسی نمی تواند برخلاف یک فتوی که از سوی یک مرجع اعلام می شود، عمل کند و بهانه ی تمرّد یک شخص از چنین فتوایی، آن هم شهید بزرگوار فخری زاده، به هیچ وجه نمی تواند درست باشد.

این سخن البته به نقل از فریدون عباسی؛ نماینده مجلس و رییس پیشین سازمان انرژی اتمی نه بیان، بلکه تحریف شده و آقای عباسی در واقع گفته اند، «فعالیت های دفاعی شهید فخری زاده منجر به راه اندازی سازمان پژوهش های نوین دفاعی شد».

تحریف چنین سخن با این صراحت و روشنی، نه تنها یک تحریف ناشیانه، بلکه یک دروغ بزرگ رسانه ای است که از سوی معاندان و فراریان از کشور است که در شبکه های فارسی زبان به فعالیت علیه نظام اسلامی و ملت ایران، مشغول هستند.

هر چند دست چنین رسانه هایی رو و دروغ هایشان نهایتاً افشاء می شود، اما دقت در نحوه ی تغییر پیام ها و بهره برداری های رسانه ای از آن ها برای درک ترفندهای آن ها مهم و قابل تأمل است. 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۳۳۳۰۶۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان