تاریخ انتشار: 1400/08/04 13:08
کد خبر: 31357

ناصری: به تمام بازی‌ها به چشم فینال نگاه می‌کنیم/ بازی با استقلال برای هواداران تراکتور مهم است

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت، تمام بازی‌ها برای سرخپوشان حکم فینال را دارند و تلاش می‌کنند تا در پایان فصل بهترین جایگاه ممکن را به دست بیاورند.
ناصری: به تمام بازی‌ها به چشم فینال نگاه می‌کنیم/ بازی با استقلال برای هواداران تراکتور مهم است

عبدالله ناصری درباره پیروزی تراکتور برابر صنعت نفت آبادان گفت: بازی خوبی بود و توانستیم از اشتباهات حریف استفاده کنیم. بچه‌ها در این مسابقه به خوبی جنگیدند و سنگ تمام گذاشتند. خوشحالیم که باخت قبلی را جبران کردیم.

مدافع راست تیم فوتبال تراکتور تبریز که برابر تیم سابقش قرار گرفته بود، تصریح کرد: من صنعت نفت و هوادارانش را دوست دارم و روزهای خوبی را در این تیم تجربه کردم. قرار گرفتن مقابل این تیم حس خوبی داشت و خوشحالم که در نهایت تیمی که در حال حاضر برای آن بازی می‌کنم، پیروز شد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تراکتور می‌تواند برای قهرمانی یا کسب سهمیه آسیا بجنگد، تأکید کرد: همه چیز بستگی به عملکرد خودمان دارد و می‌دانیم که همه بازی‌ها برای تراکتور سخت خواهد بود. ما به تمام مسابقات به چشم یک فینال نگاه می‌کنیم. اگر عملکرد خوبی داشته باشیم قطعاً می‌توانیم به بهترین جایگاه ممکن برسیم.

ناصری در مورد دیدار تیمش برابر استقلال تهران در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: ما بازی سختی داریم، چرا که استقلال بعد از دو برد پیاپی می‌خواهد روند خوبش را ادامه دهد. بازی با استقلال برای هواداران تراکتور مهم است و تلاش می‌کنیم تا در این بازی بهترین نتیجه ممکن را به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gkagx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


منتظر مصاحبه هایت هستیم آقا فیروز!