تاریخ انتشار: 1400/08/01 23:10
کد خبر: 31486

مهمترین برد یحیی/ پرسپولیس اجازه خوشحالی به رقبا را نداد

«پرسپولیس همچنان مدعی اصلی قهرمانی است حتی اگر از آسیا حذف شده باشد!»
مهمترین برد یحیی/ پرسپولیس اجازه خوشحالی به رقبا را نداد

پوریامنصوری؛ اولین هفته بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید و در آخرین دیدار این هفته مدافع عنوان قهرمانی موفق شد تیم فولاد خوزستان را در اهواز با نتیجه ۳ بر یک شکست دهد و فصل را با یک برد بسیار حیاتی شروع کند.

پرسپولیس که یک هفته بسیار تلخ را پس از شکست از الهلال و حذف از رقابت‌های آسیایی پشت سر گذاشت بود، به پیروزی در دیدار نیاز مبرم داشت که به آن دست پیدا کرد.

اهمیت شکست دادن فولاد شاید آنقدر نباشد که حذف از لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بسپارد اما اگر هر نتیجه‌ای جز این رقم می‌خورد می‌توانست باب حواشی زیاد و ایجاد بحران را برای سرخپوشان باز کند، چرا که بسیاری از رقبا در کمین عدم نتیجه گیری یحیی هستند و بیش از اینکه بروی کار خود تمرکز کنند و از نتایج خود خوشحال باشند از عدم نتیجه‌گیری پرسپولیس شادمان خواهند شد.

پس از شکست پرسپولیس مقابل الهلال، بدون توجه به خستگی بازیکنان ملی‌پوش، عدم قرارگرفتن بازیکنان در شرایط مسابقه،مشکلات خاص فوتبال ایران، حواشی سفر به عربستان و .... همه به این تیم تاختند و بسیاری از رسیدن به دوران افول پرسپولیس خبر دادند، اما روز گذشته و خصوصا در نیمه دوم بازی، قهرمان پنج دوره اخیر فوتبال ایران نشان داد که همچنان مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و به راحتی میدان را برای رقبا خالی نخواهد کرد.

پرسپولیس- فولاد خوزستان

در حالی که بعد از جدایی سه ستاره فصل گذشته سرخپوشان، خرید‌های جدید هنوز در تیم‌ جا نیافتاده بودند عملکرد این بازیکنان به شدت مورد انتقاد قرار گرفت، اما در بازی مقابل فولاد بازیکنانی همچون رضا اسدی و حامد‌پاکدل کیفیت خوبی از خود نشان داده و در اولین بازی خود در لیگ برتر برای پرسپولیس موفق به گلزنی شدند.

اهمیت این برد خارج از خانه در ادامه فصل بیش از پیش مشخص خواهد شد چرا که فولاد در هفته‌های بعدی و خصوصا در خوزستان حسابی یقه‌ی مدعیان لیگ را خواهد چسبید و از تیم‌های خطرناک لیگ بیست‌ویکم خواهد بود.

آنچه مشخص است تا پایان لیگ‌ فرازونشیب‌های زیادی را شاهد هستیم اما در حال حاضر پرسپولیس یحیی در روزهای بد روحی هم از اقتدار در لیگ ایران دست نمی‌کشد و این تیم را باید همچنان رقیب سرسختی برای دیگر مدعیان عنوان قهرمانی بدانیم

پرسپولیس- فولاد خوزستان

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nrxyv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گل محمدی اولین قانون شکن!